|
|
|
|
|
|
יחס החברה לאחריות מוצריה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המלאכה 18 ,ראש העין |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי בחברה בתאריך 27.10.04 מחשב שהאחריות לשנה לאחר שנה היתקלקל לי הDC והצורב של המחשב פניתי לחברה בבקשה שתבדוק את התקלה בתאריך 1.11.05 פחות משבוע לתום האחריות . הם טענו שהם לא מטפלים בלקחות שפג תוקף האחריות . בנוסף לזה קיבלתי ניתוקים של נציגי החברה שלא היו מוכנים לשמוע אותי .
ושלחתי פקס למנכ"ל החברה שלא זכה לתגובה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת הCD והצורב וקבלת פיצוי הולם מהחברה על עוגמת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פי סי טו גו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|