פרטי התלונה

תלונות אלקטריק קובי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות טכניות חוזרות ושונות במקרר ליבר חדש נושא התלונה:
צדוק עדו שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
23.7.07

אלקטרה-מנהל שירות לקוחות


הנדון:תקלות טכניות במקרר חדש

1.במהלך השנה הראשונה לשימוש במקרר "ליבר" שנרכש אצלכם התגלו תקלות רבות.

2.התקלות החמורות במערכת הקירור וההקפאה שחזרו על עצמן 4 פעמים גרמו לנו נזק בהשחתת מוצרים שהיו בהקפאה בסך 1100 ₪ לערך. התקלה נמצאה ונפתרה לאחר פנייתי הרביעית בנושא.

3.בנוסף בוצע על ידכם תיקון שנועד למנוע הזעת האיטום במקפיא. תיקון זה ביקשתי לא לבצעו אלא להחליף המקרר במקרר חדש. סירובכם לבצע זאת ולדבוק באופציית התיקון עם אחריות מורחבת לשנתיים התקבל על ידי בביקורת, חוסר אמון והרבה ספיקות על הדרך. כאמור סברתי וטענתי אז שבמקרר חדש שבו מתגלים כל כך הרבה פגמים אין דרך אחרת כי אם להחליפו!

4.עתה התגלתה תקלה חדשה-קפיאת מוצרים שאוחסנו בתא הFRESH . שוב נגרם לנו נזק בהשחתת מוצרים. הפעם 200 ₪ בלבד.

5.תביעתי ודרישתי להחלפת המקרר בחדש עודנה קיימת ומקבלת מישנה תוקף לאור אי הצלחתכם המתמשכת לפתרון בעיית המקרר במישור הטכני, בנוסף אבקש פיצוי כספי של 1300 ₪ בגין המוצרים שניזוקו במהלך הקלקולים הרבים של המקרר.

6.אם לא הובנתי נכון בכוונתי לפנות לערכאות בנושא. וכן להתלונן על כך ברשויות המתאימות להגנת הצרכן. אינני פוסל גם פנייה לתקשורת, הכל על פי התייחסותכם לסוגיה.




בכבוד רב!


עדו ואורנה צדוק, רח' ברקת 24 רעות.

נשלח בפקס וכן בדואר רשום.
בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
החלפת יחידה אחת במקרר-תא הקפאה ותא FRESH פתרון נדרש :

אלקטריק קובי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה