|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות לקוי מאוד מאוד |
נושא התלונה: |
יום שני 22 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה22/12/2008.רכשתי מכונת כביסה ברשת חנויות ביג אלקטריק בצומת קרית אתא . במעמד הרכישה הובטח לי שההזמנה תגיע לביתי תוך 7 ימי עסקים.
היום לאחר כ 21 ימי עסקים ההזמנה עדיין לא הגיעה לביתי, ומעבר לכך השקרים המרובים שבהם נתקלתי מארגע שבו ביצעתי את התשלום בגין המוצר.אני מציעה לכול מי שמעונין לקנות מוצר חשמלי לא להתקרב לרשת ביג אלקטריק.
הם כול כך מרובים שלא ניתן אפילו לכתוב אותם או לתאר אותם.
השירות של מנהל החנות הינו שקרי לחלוטין כולל של צוות העובדים.
אפילו כאשר הודיעו שהמוצר יגיע אלינו בשעות אחר הצהריים נכון ל8/01/2009. השעה כרגע הינה 21:30.בערב והספק אפילו לא בדרך אלינו.
לא לקנות ולא להאמין לרשת חנויות ביג אלקטריק.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטריק קובי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|