פרטי התלונה

תלונות אלקטריק קובי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון להחליף כריים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בית שאן כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יום לפני ליל הסדר קנינו מאלקטרו קובי בית שאן כריים נרוסטה(אינני זוכרת שם חברה). ביום החג לאחר בישול של חצי יום ניקיתי את הכריים והכריים הצהיבו,ביום ראשון ניגשנו לחנות והראנו להם את הכירים המוכר התעקש שניקח את הכריים לביתנו בחזרה ונזמין טכנאי בכדי שיבדוק את הכריים. באותו יום דיברנו עם אדון שלומה תולדו שהוא מפקח על כול מחוז צפון והובטח לנו שהבעיה תיפתר .ביום רביעי ב26.4 דיברנו שוב עם אדון תולדו והוא הבטיח שהוא יטפל בבעיה .היום יום שישי ה-28.4 דיברנו איתו שוב והוא אמר שניגש לחנות ניקח את הכריים ונזמין את הטכנאי. לדעתנו מי שצריך לעזור לנו בבעיה הוא בעל החנות שממנו נרכשו הכריים ,הוא מעל באימוננו. הכריים נמצאים כרגע בחנות ואנחנו
עובדי עצות . בחול המועד פסח הובטח לנו שאדון טולדו יגש לראות את הכריים. ויבדקו הכריים עי התכנאי.
כספי סוג הנזק :
החלפת הכריים בכריים תקינות. פתרון נדרש :

אלקטריק קובי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה