|
|
|
|
|
|
לא סיפקו את המוצר |
נושא התלונה: |
יום שישי 03 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר רכישת שובר לצניחה חופשית הופנתי ע"י האתר לבית העסק המספק את הצניחה החופשית, מבעל העסק המספק את השירות (צניחה חופשית) נמסר לי טלפונית שהוא לא מכבד יותר את השוברים מהחברה הנ"ל מסיבות רבות ובעיקר בעקבות חוב כספי ואין ברצונו להמשיך לעבוד עם החברה. לאחר שהתקשרתי לSPORTX נאמר לי שהם יטפלו בזה ואני צריך להתקשר שוב לבית העסק, אחרי שאמרתי להם שאני ממש לא מעוניין להכנס לתוך הויכוח הכספי שלהם ולא לשם כך רכשתי את השובר נמסר לי שאין מה לעשות וזה המצב. מאז התקשרתי עשרות פעמים ושלחתי מספר מכתבים ללא מענה ובשיחות הטלפון רק נאמר לי שמנהל יחזור אליי עוד היום (דבר שלא קרה).
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ספורט איקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|