פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה שלי על נענע שופ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זכיתי במכירה פומבית בנענע בטלויזיה lcd ואחרי 21 ימי עסקים לא קיבלתי כלום
כול מיני תירוצים מצחיקים
היום מתקשרת אלי נציגה של ניופאן ובשיא חוצפתה אומרת שעכשיו יש את הטלוזיה במלאי ואם אני מעוניין לקבל
קודם זה היה אין פרטים של הכרטיס אשראי
ו"עכשיו יש במלאי"
כאילו הם מוכרים טלוזיות ואין להם במלאי בכלל
מה איכפת להם תפסו פריאר שיחכה הרוויחו לא תפסו יבוא אחר
זאת השיטה שלהם
אמרתי שכן אבל שאלתי מתי אני יקבל את הטלוזיה
אז הנציגה החמודה אומרת לי ש21 יום מאישור כרטיס האשראי
אז אני שואל אחרי חודש ושבוע
היום הם מתקשרים ללקוח שרוצה לשלם ממיטב כספו
ובשיא החוצפה אומרים לו להמתין עוד 21 ימי עסקים
כמובן שעניתי בשלילה
כי עסקים כאלה עושים במדינה עולם שלישי
לא בישראל 2006
אני מהם מעדיף לא לקנות מסטיק אז עד כמה וכמה מכשיר באלפי שקלים
מעדיף רק שאחרים יראו את התלונה שלי לדעת מי אלה ניופאן
פעם מי שקנה מהם מוצרים אמרו סבבה יש לך אבא ואמא
חבל שהיום האבא ואמא מתו ואפילו הם לא משאירים לך אחות גדולה שתדאג לך
רק לשמוע תגובה של ניופאן ושאנשים אחרים יראו עם מי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי הרשקו- מנהלת קשרי שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח ביצע את ההזמנה בתאריך 12/5דרך הכבלים בערוץ 444 -ההזמנה מגיעה אל משרדינו דרך אתר נענעשופס.
ניסינו ליצור קשר עם הלקוח ע"מ לוודא עימו את פרטי ההזמנה-אך ללא הצלחה.
חשוב לציין, שבהזמנה שביצע הלקוח מפורסמים ימי האספקה עליהם אנו מתחייבים-21 ימי עסקים.
במסגרת ימי העסקים אנו יוצרים קשר לתיאום האספקה.
כפי שאנו מבינים, הלקוח החליט לבטל את העסקה.
צר לנו על החלטתו.
באם הלקוח יהיה מעוניין, נשמח לספק לו את המוצר כולל שי מבית ניופאן.
בברכה,
קשרי לקוחות


נשלח מייל ללקוח דרך האתר לאחר שפנינו לאתר נענעשופס כי לא ניתן לאתרו.
בתאריך 18/6 הצלחנו להשיג את הלקוח-(שרון שעובדת איתנו ימי א שוחחה עמו
תגובה:
חידוש העסקה + שי מבית ניופאן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה