יחס גועלי מצד נציג טכני של קרט- ניופאן |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 מרץ 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעלי בקש תמיכה בעניין מדפסת של קנון שנתקעה, מדפסת משולבת מדגם MF5700. הייעוץ שנתן הנציג אתמול וגם היום לא הועיל. כשבעלי התקשר היום, נתקל ביחס גועלי ברמות על (אוי, זה שוב אתה עם המדפסת התקועה? ) וכשניסה להסביר לו איזה מסמך תקע את המדפסת נענה (למה אתה לא מסביר ברור?). לא מקובל שנציג תמיכה יתייחס ככה ללקוח, לא כל שכן לקוח מבוגר שלא מצוי, כמו הדור הצעיר, בכל רזי המחשב. הייעוץ כשל, בסוף נעזרנו באיש המחשבים שלנו. כשהקשבתי לשיחה נעלבתי בשם בעלי ובשם ציבור לקוחות מבוגרים. אנחנו לא מעידן הקרח וקצת מבינים במחשבים גם כן. אני לא זוכרת יחס כזה משפיל וגועלי מטעם נציגים טכניים ונציגי שירות. בושה לקרט ולניופאן.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שילמדו איך לדבר עם לקוחות, שיחליפו נציג אם הוא לא יכול להציע פתרון שעובד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|