טלי הרשקו |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
המוצר של הלקוח היה במעבדה המרכזית לאור פנייתו של הלקוח שהטלוויזיה "לא נדלקת בהדלקה ראשונה".
בבדיקת המעבדה, לא אובחנה התקלה, אך למען הסר ספק הוחלף המכלול הפנימי.
השבוע,בשל פנייתו החזורת, שלחנו טכנאי לבית הלקוח לבדיקת המוצר.
התקלה נפתרה באופן מלא. |
תגובה: |
שנת אחריות נוספת למוצר.
במידה ונאבלן תקלה נוספת בחצי השנה הקרובה, נשמח להציע ללקוח לשדרג את המוצר. |
פתרון: |
|
|