פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע למכשיר שרכשתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2014 גיסתי ואני רכשנו מכשיר מג'ימיקס,משולב מעבד מזון ומיקסר,שהפרסומים אודותיו מאד מצאו חן בעינינו בסכום של כ-3000 ש"ח.המכשיר כמעבד מזון מצויין אך כמיקסר לא מצא חן בעיננו והתלוננו בניופאן.הם שלחו אותנו לסדנא להכרת המכשיר,שנערכה בינואר 15.גם אחרי הסדנא לא מצא חן בעיננו.וניופאן הציעו שיקחו את המכשיר לבדיקה במעבדה.ב-21/5/15 נלקח המכשיר מביתי ע"י מוניות אביב ומאז ועד היום חודש וחצי אני נלא קיבלתי אותו חזרה. התקשורת היא טלפונית ופעם אחת נשלח אליהם פקס,רק כשמצלצלים אליהם,לאחר כ-10 דקות המתנה הם מועילים בטובם לענות.בהתחלה אמרו כי המכשיר בבדיקה. ב-15/6 אמרו שהמכשיר נמצא תקין ואין מה לעשות והוא יוחזר אליי.כעבור שבוע שלא שמעתי מהם והמכשיר לא הגיע אליי,התקשרתי שוב ושוב אותה תשובה שמחר,דהיינו ה-1/7 המכשיר ישלח אליי. אנחנו כעת ב-8/7,המכשיר לא הגיע אליי,ואני לא יודעת מה לעשות ולמי לפנות.יש לציין שכל ההתעסקות עם המכשיר גרמה לי עוגמת נפש רבה מאד, הזמן שאני מקדישה לסיפור שלא נגמר, לתחושה שאין עם מי לדבר, תשובות סתמיות וחוסר אכפתיות לכך שאני בלי מכשיר שרכשתי בסכום כסף נכבד, ושום התייחסות,זה מזעזע.מה אני עושה?אני גם לא סומכת על כך שנתתי מכשיר חדש שרק רכשתי והוא נמצא אצלם במעבדה קרוב לחודשיים

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 26715 סוכם עמה כי המוצר שרכשה יוחלף על ידי החנות למוצר אחר, בשווי עסקה זו.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 26715 סוכם עמה כי המוצר שרכשה יוחלף על ידי החנות למוצר אחר, בשווי עסקה זו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה