פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן פתרון לבעיית DVD שנמשכת כבר 3 שבועות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוז'נסקי 14 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכשיר DVD שרכשתי מדגם MARANTZ DV4360SL הפסיק לקרוא דיסקים, פניתי לחברת ניופאן שנותנת אחריות למכשיר, בפעם הראשונה שתיקנו אותו המכשיר עבד יומיים והתקלקל שוב, ניגשתי שוב פעם כדי לתקן אותו הפעם כאשר קיבלתי אותו המכשיר בכלל לא נדלק והוא חזר מהמעבדה(כל פעם השהות במעבדה לקח בסביבות 3-4 ימים). הציעו לי להחליף למכשיר חדש או מכשיר מדגם אחר בתוספת תשלום(לא ריאלי כי דורשים על מכשיר באותה הרמה לשלם חצי מהעלות שלו)כאשר הביאו את אותו המכשיר DV4360SL השלט שקיבלתי היה ללא כפתור כיבוי והDVD עבד בדיוק 3 דקות עד שהוא הפסיק להעלות דיסקים. מה שהכי מכעיס אותי זה שאומרים לי שיחזרו אלי עד השעה 17:00 באותו היום ואף אחד לא מתקשר
לתת לי פתרון כדי שאני יוכל לצפות בDVD פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על הקלקול שחל במוצר שברשות הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו כתוצאה מכך.
ברשותו מוצר איכותי ומוביל מבית ניופאן. רכישת מוצר מבית ניופאן, מלווה במתן אחריות רחבה הכוללת מתן שירות מהיר, זמין ואיכותי.
תגובה:
בחנו בקפידה את פרטי פנייתו של הלקוח, וכחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו להחליף את המכשיר שברשותו.
אנו מאחלים ללקוח הנאה מרבית מהמוצר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה