פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות למעבד מזון מולינקס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר קניתי מעבד מזון של חברת מולינקס, דרך מכרז שקוף.
לאחר שימוש קצר, מספר פעמים בלבד, המכסה של הקערה נשבר ומתפורר.
"למזלנו", אשתי מצאה חתיכת פלסטיק גדולה מאוד רגע לפני שבלעה אותה, מי יודע כמה חתיכות
קטנות היא אינה מצאה ועשו את דרכה לתוך בקיבה שלה.
בתאריך 28.3.16 הלכתי למרכז השירות בחולון (הצורף 3) על מנת שיחליפו לי את המכסה ו/או גם
את הקערה.
המזכירה קיבלה אותי מוקדם מהשעה הרשומה והייתה נעימה מאוד ונדהמה לשמוע על המקרה
שלנו.
מיד, היא קראה למישהו (כנראה, מנהל המעבדה), אשר הסתכל עליי במבט של אין סיכוי שזה
המכשיר, ובטוח אשתי עשתה משהו אסור. (מה היא חשבה לעצמה, לשים ירקות במעבד מזון).
להפתעתי, הוא ביקש להשאיר את המכשיר לבדיקה, לא הבנתי מה יש לבדוק, המכסה שבור.
אבל, השארתי כי אני לא ממש מבין את הנהלים.
היום 29.3.2016, בשעה 12:30, התקשרה אליי ורד (אותה מזכירה נחמדה מהבוקר) ומסרה לי
כי זה לא עומד באחריות שלהם ואני יכול לקנות את מכסה, ב-209 שקלים, כאשר להזכירכם
רכשתי את המוצר כולו ב- 160 שקלים דרך המכרז כולל משלוח. לצערי תגובתי הייתה קיצונית
והיא סירבה להמשיך ולתת לי שירות.
אני אשמח לדעת היכן שירות הלקוחות של חברה כמו ניופאן, במקרה שיכל להסתיים בחנק.
כנראה שאם היה קורה משהו לאשתי, אז הייתי "זוכה" לקבל אחריות.
אשמח לתגובתכם בהקדם,
כספי סוג הנזק :
קבלת קערה ומכסה חדשים פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 30316, עודכנה כי המכסה יוחלף על ידנו ללא תשלום. תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 30316, עודכנה כי המכסה יוחלף על ידנו ללא תשלום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה