שרות גרוע ביותר מצד החברה |
נושא התלונה: |
יום שני 14 נובמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
נקנה בסופרסל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מסך לד לפני כשבועיים ,לפני שבוע שהוצאתי את המסך מהאריזה וחיברתי לחשמל ,גיליתי שהמסך תקול ,ניסיתי להגיע לקשרי לקוחות ניופאן ללא הצלחה, נאלצתי להתקשר לשרות המשני של חברת ניופאן לפתוח קריאת שירות, לאחר מספר ימים מגיע אלי טכנאי מסתכל על המסך שהוא דולק וקובע חד משמעית שהמסך תקול,הוא מילא טופס שרות שמשום מה לא ניתן לי העתק ממנו כמקובל, דרשתי לצלמו , בטופס הוא מציין שאני לא מאפשר לו לקחת את המסך לתיקון והוא ממליץ על החלפת המוצר ,ביציאתו מביתי ציין בפניי שניופאן יצרו קשר עמי , יומיים נוספים עברו וכלום .. היום התקשרתי שוב לחברת שרות (הם היחידים שעונים) ,מוקדנית השרות מודיעה לי שניופאן לא מוכנים להחליף את המסך התקול שהם מכרו וזה לא מעניין אותם ,הברירה היחידה שלך היא אומרת ,לתאם איסוף המסך לתיקון ,ואני כמובן אשאר בלי מסך למשך שבוע או יותר ...
מסך חדש לחלוטין שנקנה מניופאן תקול וחברת ניופאן רוצה לתקן אותו במקום להחליפו לחדש כמקובל , לי זה נשמע הזוי לחלוטין ,ככה לא משמרים לקוחות וככה לא נותנים שרות.
|
כספי,בזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
החלפת המסך התקול בחדש או החזרת המוצר וקבלת זיכוי כספי מלא. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|