התקנת תנור בילט אין |
נושא התלונה: |
יום שלישי 02 נובמבר 2004 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגיע טכנאי מטעם החברה להתקין. לאחר שסיים ראיתי בחוברת שלא התקין לפי ההוראות. התלוננתי, הבטיחו שיחזרו אליי מספר פעמים, גם מתל-אביב מהמשרד הראשי וכלום. חשבתי שזה שירות איכותי, אבל אפילו הטכנאים שלהם מסתבר, לא מתקינים על-פי הוראות היצרן. ויש לי הוכחות לכול דבר.
|
אולי נזק לארונות מטבח |
סוג הנזק : |
הגעה של טכנאי נוסף ותיקון ההתקנה, או אחריות אם יקר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
טלי און, קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
בביקור טכנאי מטעמנו בבית הלקוח, מיום 5/8/04, נמצא כי פתח הגומחא (במטבח) אינו מתאים להתקנת התנור (קטן מדי). על לכן, נתבקש הלקוח להזמין נגר מטעמו, אשר יבצע שינוי בפתח הגומחא הקיים, ולאחריו יישלח בשנית טכנאי.
נציגינו השאירו ללקוח מס' הודעות בכדי לברר עמו האם בוצע השינוי, בכדי לתאם עבורו להתקנת התנור על ידי טכנאי מטעמנו. |
תגובה: |
עם קבלת פנייתו של הלקוח ביום 2/11/05, תואם עבורו מועד לביקור טכנאי מטעמנו. בביקורו מיום 6/11/05, נמצא כי התנור כבר הותקן, שלא על ידי טכנאי מטעמנו, ונמצא בשימושו השוטף של הלקוח.
אנו מאחלים ללקוח המשך הנאה מהמוצר. |
פתרון: |
|
|