פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך marantz שהגיע מקולקל והטכנאי טוען שהוא תקין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לניופאן שמות גדולים אחריות קטנה מאוד מאוד
בתאריך 27.7.06 רכשתי מסך lcd מרנץ התמונה מזעזעת מטושטשת
הטכנאי שלכם טוען שהמסך תקין והבעיה בyes אז בדקתי את העיניין טוב טוב והטלויזה לא תקינה היות ורואים מזעזע ומטןשטש גם ב dvd כמו כן לפעמים הטלויזיה לא ניכבת עם השלט וגם לא בפנל וצריכים להוציא אותה מהחשמל על מנת לכבות אותה כמו כן היזמנתי את yes והם טוענים שהטלויזיה מקולקלת וגם היתיעצתי עם טכנאי טלויזיות שבא וראה והוא אומר שהטלויזיה הנל מקולקלת אז באם הטלויזה לא תוחלף לטלויזה חדשה עם תמונה תקינה ולא מטושטשת אני מבטל את העיסקה מחזיר את המוצר הבעייתי ומפרסם אותכם באינטרנט ואת השרות הטוב שלכם
אז טלי הרשקו לא מספיק לפרסם ניופאן שמות גדולים אחריות גדולה
אלה גם לבצע
לקוח מאודדדדד לא מרוצה
כספי סוג הנזק :
להחליף טלויזיה לטלויזה חדשה עם תמונה תקינה זה לא ד פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
יעל ברשי- סמנכ"ל שירות שם ותפקיד:
הלקוח הביע חוסר שביעות רצון מאיכות המוצר.
בביקור טכנאי לא אובחנה תקלה במוצר.
לאור בקשתו של הלקוח, וכחלק מאסטרטגיית השירות שלנו, אושר לו ביטול העיסקה.
תגובה:
ביטול עסקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה