פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון לבטל הזמנה של מוצר שנרכש במכירה פומבית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים רכשנו רמקולים למחשב במכירה פומבית באחד האתרים הפופולרים. המחיר של הרמקולים הגיע לפחות ממחצית הסכום הכי נמוך שהופיע באתר השוואות המחירים זאפ.קיבלנו חשבונית קניה באימייל וכרטיס האשראי חוייב. יומיים לאחר מכן התקשרו מחברת ניופאן אשר משווקת את המוצר והודיעו כי הרמקולים אזלו במלאי והם מבטלים את ההזמנה, ובזאת התכוונו לסגור את הנושא. חשוב להדגיש כי גם יום לפני וגם באותו יום ואף יום למחרת התקיימה מכירה של אותם רמקולים באותו האתר בו רכשנו אנו את שלנו. חברת ניופאן טענה כי לאחר בדיקה עם החנויות איתן הם עובדים אין לאף חנות את המוצר במלאי. הם אף אמרו שהם מפסיקים לייבא את המוצר ולא ניתן יהיה להשיגו. בירור שלנו העלה כי ישנן חנויות עם המוצר במלאי אשר נותנות שירות ואחריות של ניופאן.
לאחר התעקשות מצידינו, מספר רב של שיחות טלפון וכמעט שבוע ימים קיבלנו את הרמקולים שכאמור "אין במלאי בכל הארץ".
המסקנה שלנו מסיפור זה היא שאין חיה כזו "אזל במלאי" לאחר רכישה ותשלום. חברה בסדר גודל של ניופאן צריכה להיות אחראית מספיק על מנת לדאוג לספק את המוצרים שמכרה, ואינה יכולה למכור מוצרים שאין ברשותה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
חני, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
המוצר שבנידון נמכר באתרי האינטרנט ומסופק מיידית ללקוחות אשר רוכשים את המוצר ללא שום קשר למחיר.כאשר רצינו לספק ללקוח את המוצר קיבלנו הודעה מהמרכז הלוגיסטי שהמוצר אזל במלאי ואין משלוח עתידי למוצר זה. לפיכך ,מייד הורדנו את המוצר מהמכירות באינטרנט ע"מ למנוע אי נעימות.
כמו כן , הודענו ללקוח כי המוצר אזל ולא נוכל לספק.
הלקוח ביקש שנשיג עבורו את המוצר וכך עשינו.
תגובה:
עשינו את מירב המאמצים הנדרשים ע"מ לספק ללקוח את המוצר- החזרנו מחנות שהיה לה מלאי למוצר וסיפקנו ללקוח את המוצר.
כמו כן , תישלח מחווה שירותית ללקוח , מטעמנו.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה