פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מעליב לאחר קבלת מוצר פגום וחסר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוזנסקי 14 ראשל"צ כתובת:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 25/8/06 פניתי לשירות הלקוחות של חברת ניופאן לאחר שתנור שהגיע אליי כתחליף לתנור שקניתי והגיע פגום, הגיע עם חוסר. הפנייה היתה בעקבות כך שלאחר שקניתי תנור שבוע וחצי קודם לכן הוא הגיע פגום והסכימו להחליף לי אותו רק כחמישה ימים לאחר מכן. לאחר שהגיע התנור החלופי גיליתי לתדהמתי שהפעם הוא הגיע עם חוסר.
נעניתי על ידי נציגה בשם מירב אשר כבר מתחילת השיחה השתמשה בטון דיבור מתנשא ופוגע ועשתה הכל בכדי לא לסייע. הגדילה ועשתה אותה נציגה כאשר ניסתה לחנך אותי ולהסביר לי שאני לא בסדר בעוד שברור היה שהבעייה הייתה טמונה בשירות של חברת ניופאן.
מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך רע מחברה שחורטת על דגלה: " אנו ממיינים את העובדים שלנו בקפידה, מעניקים להם הכשרה מקיפה ומעמיקה ובמיוחד מטמיעים בהם את ערכי איכות השירות, ההוגנות, האדיבות, ההקשבה והאכפתיות." (מתוך אמנת השירות של ניופאן).
ברצוני להתריע מפני פנייה כלשהי לשירות זה.
עלבון, עגמת נפש, סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה