פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים של החברה לגבי אחריות המוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי טלוויזיה LCD שנקנתה לפני 11 חודשים עדיין לא נפתחה מהקופסא פניתי לחברת ניופאן כדי לנסות להחליף את הדגם לדגם אחר נאמר לי בהתחלה שניתן רק שדרשו תוספת תשלום של 1500 ש"ח ועוד שהדגם שאני מחזיר עולה יותר מזה שרציתי לאחר מספר שיחות עם מנהלת השרות נאמר לי שלא ניתן להחליף את המוצר שאלתי כמה זמן יש לי אחריות נאמר לי שמרגע הקנייה שנה לאחר בירור קצר באתר שלהם "חברת ניופאן" הבנתי שהאחריות נכנסת לתוקף רק ברגע פתיחת המוצר בנוכחות טכנאי החברה וניתן לאחסן את המוצר עד שנה מצורף לינק לאתר שלהם http://www.newpan.co.il/Index.asp?CategoryID=278 בקיצור נראה לאן זה יתפתח וחבל שאי אפשר לקבל שרות במדינה שלנו
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארת בפנייתו של הלקוח, וצר לנו על חוסר הנוחות שנגרמה לו. לאור בקשתו של הלקוח לשידרוג המוצר נמסרה לו הצעת מחיר הכוללת את הפרשי המחירים בין שני המוצרים נכון להיום. כלומר, הלקוח רכש את המוצר לפני כשנה במחיר של 7,900 ש"ח, ומחיר המוצר כיום הנו כ-5,500 ש"ח. תגובה:
הענקנו ללקוח שלוש שנות אחריות, מיום פתיחת המוצר על ידי טכנאי מטעמנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה