פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היחס ללקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני שנתיים מכונת כביסה של דלונגי שנאמר נו שהיא מיוצרת באמצעות חברת ניופאן. בחודש 3/06 התקלקלה המכונת כביסה הוזמן טכנאי והוא אמר לי שיש בעיה בלגרים, וכי להחליף לגרים עולה 500 ש"ח , הטכנאי גם אמר כי האחריות שניתנת על הלגרים היא לשנה יש לציין שהוא לא רשם זאת בקבלה. בגלל שהוא אמר כי האחריות היא שנה החלפתי את הלגרים ושילמתי לו 500 ש"ח. ושוב בתאריך 22/1/07 התקלקלה המכונת כביסה והבעיה היא שוב כמובן בלגרים כשהתקשרתי לחברת "גל אור" החברה בה עובד הטכנאי נאמר לי כי יש אחריות לחצי שנה על החלקים הללו , וכשדיברתי עם החברה שלכם נאמר לי בכלל שיש אחריות לשלושה חודשים. האם זה יתכן שכול אדם יכול שנות את תקופת האחריות ופשוט לגרום עוול ועוגמת נפש ללקוח, האם זה יתכן שטכנאי אומר במפורש כי האחריות היא לשנה ומישהו אחר אומר שהאחריות היא לחצי שנה ובחברה שלכם שיש לציין שבשירות לקוחות אצלכם לא נותנים לדבר בכלל אלא רק "זורקים" עובדות יבשות מבלי לשמוע מה שיש לאדם להגיד על כך, אומרים כי יש אחריות לשלושה חודשים?! איך זה יתכן שאי אפשר לדבר עם המנהל/ת של החברה או של השירות לקוחות?! איך זה יתכן בכלל שאף אחח אבל אף אחד לא יודע בוודאות את זמן האחריות אלא רק משער ואת ההשערות הללו אומר ללקוח שבונה על הנאמר בעצם?? ( השאלות הללו הן התלונות).
יש לציין כי אחרי הרבה עצבים ושיחות טלפון נאמר לנו שיגיע הטכנאי ביום חמישי ה 1/2/07 לראות מה הבעיה אבל רק לראות מבלי לתקן ושזה יהיה ללא תשלום.
אני פונה אליכם בבקשה לפתור את הבעיה ולשנות גם את היחס שבשירות לקוחות אצלכם.
אשמח לשמוע מכם בשבועיים הקרובים ולא לצערי אתחיל בהליכים משפטיים.
נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ועל הנזק הכספי. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארים בפנייתו של הלקוח, וצר לנו על חוסר הנוחות שנגרמה לו כתוצאה מכך.
המוצר שברשותו נרכש ביום 15/11/04, ניתנה אחריות לשנה, ותוספת ארבע שנות אחריות למנוע המכונה.
המוצר שברשותו טופל על ידי טכנאי מטעמנו ביום 16/3/06, ובמהלכו הוחלפו לגרים במוצר. ניתנה אחריות למשך 3 חודשים לתיקון זה.
תגובה:
עם פנייתה של הלקוחה לודמילה לחברתנו, מיום 29/1/07, אישרנו בפניה כי טכנאי מטעמנו יגיע לביתה לצורך בדיקת המוצר, ולפנים משורת הדין, ללא כל תשלום מצדה.
בבדיקה שערכנו ביום 1/2/07, נבדק המוצר וונמצא פועל באופן תקין לחלוטין, וללא רבב.
אנו מאחלים ללקוח המשך הנאה מרבית מהמוצר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה