פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות רע.וחובבני.התנהלות מול לקוח מתוסכל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 3 שבועות רכשתי פלזמה 42 אינץ' מחנות העודפים של ניופאן בראשון לציון באזור התעשיה. רכשתי מכשיר מסוג טושיבה 42 . כאשר קיבלתי את המכשיר לביתי המתקין שבר את הקיר שהיה לאחר שיפוץ מלא וחדש...נכנסתי לדירה חדשה.! שיא השיאים היה שהמכשיר התברר כ מקולקל!!!!!!עם נקודות אדומות. נאמר לי שיחליפו לי במיידי לא לא כך היה!!!!!! במשך 5 ימים רדפתי אחרי כולם שם התעללו בי... העבירו אותי בין כולם ממנהל למנהל ממנהל לאיש מכירות וכך חוזר חלילה. רק אחרי בלאגן רציני קיבלתי לאכזבתי מכשיר אחר זול יותר משמעותית מסוד סמסונג לא לזה התכוונתי שרכשתי את המכשיר..... היום אני מאוכזב כי 1.שברו לי את הקיר בחדר לא תוקן. 2. קניתי טושיבה קיבלתי סמסונג בטענה שאין להם במלאי....ממש מעניין אותי. 3. טירטרו אותי במשך 3 שבועות. היום אני עם מכשיר רע איכות גרועה. לטיפולכם אודה. ברגשי כבוד יזהר טריסטמן.
כספי.עוגמת נפש.ייאוש!! סוג הנזק :
מענה מיידי. החלפת מכשיר במכשיר. תיקון נזק קיר. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארים בפנייתו של הלקוח, וצר לנו על חוסר הנוחות שנגרמה לו כתוצאה מכך.
תגובה:
בשיחתנו עם הלקוח, סוכם כי הפלזמה שברשותו תוחלף על ידנו בפלזמה גרונדיג חדשה, דגם GR-420HS, ולשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה