פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה של מוצרי אלקטרוניקה שנקנו - במעמד ההרכבה בשלמותם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ניופאן עודפים בית יהושע כתובת:
בית יהושע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחר שראיתי ריבוי תלונות באותו נושא ובאותה חברה - לא סיפקו לי במעמד ההרכבה שלט רחוק למערכת השמע וכבל המחבר בין המערכת למסך הטלוויזיה שרכשתי, כמו כן ללא הוראות הפעלה כתובות וללא תעודות אחריות. הדברים נרשמו על ידי המרכיבים אך לא הגיעו לחברה אלא לאחר טלפון שלי. ב-19/4/07, עד היום לא סופקו לי החלקים החסרים. כחברה המציגה את עצמה בפירסום ככלילת השלמות, מן הראוי שדברים כאלה לא יקרו ובפרט שהיום התקשרתי ונאמר לי שאין שלטים במלאי ?!? מה זה צריך להיות? אני דורשת שיחליפו לי את המערכת וכן פיצוי על עוגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מיד לספק את החסר או להחליף את מערכת השמע בכזו שתכלול את כל החלקים שהיא אמורה לכלול פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארת בפנייתה של הלקוחה, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לה כתוצאה מכך.
אנו מבינים את אכזבתה וצר לנו על אי הנעימות שנגרמה לה.
אנו מאמינים בשיפור עצמי וחתירה למצוינות, ולכן הצבנו לעצמנו סטנדרטים גבוהים לייעול השירות הניתן על ידנו.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה, וידאנו עמה כי האביזרים סופקו לרשותה.
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו להעניק ללקוחה שי מחברתנו, להנאתה ולהנאת בני ביתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה