פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 6/12/06 הודיעו לי נענע שופס כי זכיתי בטלוויזיה TOSHIBA42 דגם 42WP66
שימחתי הייתה רבה
לאחר 4 חודשים גילנו כי כאשר אנו צופים במשחקי כדורגל יש מריחה של הצבע (של השחקנים) על המרקע.
התקשרנו לחברה והם שלחו טכנאי
הטכנאי אמר כי אין מה לעשות וכך הוא המצב והם מכירים אותו
אין מה לעשות? השתוממנו התקשרנו לשירות לקוחות וענתה לנו בחורה בשם אודליה
אשר היייתה גסה וברברית וגם היא ענתה שזה המצב וזהו זה שילמנו את מיטב כספנו
כ-9,000 ש"ח (כולל משלוח) עבור מכשיר לקוי?
אודה לעזרתכם
מציאת פתרון לליקוי או החלפת הטלוויזיה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו.
תגובה:
המוצר שברשות הלקוחה נבדק על ידי טכנאי מטעמנו ביום 6/5/07, ונמצא פועל באופן תקין לחלוטין, ובהתאם להגדרות היצרן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה