פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון לרכוש קוצץ דגם רונדו 8513 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכזי בתל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יצרתי קשר עם החברה על מנת לרכוש מהם את המוצר לשמחתי נאמר לי שהוא ינשו במספר רב מאוד של חנויות קיבלתי רשימה של החנויות בנתניה, בחיפה ובתל אביב כאשר בכל עיר קיבלתי 11 חנויות התקשרתי לכולן ולצערי באף אחד לא היה את המכשיר המבוקש כאשר יצרתי קשר שוב עם החברה נאמר לי שהוא ישנו ועליי לנסות שוב שוב יצרתי קשר ושוב נעניתי בשלילה האם כך עובדת חברת ניופאן שמנסה למכור את מוצריה לציבור הרחב.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
מציאת המכישר לרכישה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על השתשלות האירועים המתוארת בפנייתה של הלקוחה, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לה.
אנו מאמינים בשיפור עצמי וחתירה למצוינות, ולכן הצבנו לעצמנו סטנדרטים גבוהים לייעול השירות הניתן על ידנו.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו. לכן, העברנו את הערותיה של הלקוחה, לקבלת תשומת הלב הראויה והפקת לקחים.
תגובה:
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו להעניק ללקוחה שי מחברתנו, להנאתה, ולהנאת בני ביתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה