פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על טיפול לא מקצועי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
א.ת. חדש ראשון לציון כתובת:
א.ת. חדש ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כחברה המתגאה באמנת השירות שלה המצטיין בשירות תיקונים מהיר ויעיל ומאמינה בשיפור בלתי פוסק הכולל חתירה למצוינות והפקת לקחים ברצוננו לשתף אתכם באופן הטיפול האיטי והלא מקצועי, חוסר הרגישות ובריחה מאחריות אותו קיבלנו במהלך תיקון הטלוויזיה.
בתאריך ה – 23/02/2007 רכשנו טלוויזיה פלסמה טושיבה מדגם T-42WP66E בחנות העודפים בהרצלייה במחיר לא מבוטל של 7500 ₪.
מרגע התקנת הטלוויזיה ועד לסיום הטיפול בתקלה ביתנו הפך לטיילת של טכנאיי ניופאן למעלה מעשרה ביקורים ויותר מעשרים טכנאים פגשנו, אין ספור שיחות עם מרכז השירות בתקופה של חודשיים.
בעת התקנת המכשיר לא הייתי נוכח ואשתי קיבלה הדרכה כללית על תפעול מכשיר הטלוויזיה. לאחר מספר ימים החלטתי לחבר את מערכת ההגברה לטלוויזיה מכיוון שהטכנאי ציין שהתקנת הטלוויזיה לא כוללת חיבור להגברה. בבואי לקרוא ולהבין את אופן החיבורים הסתבר לי שהטלוויזיה סופקה ללא מדריך למשתמש,דבר שכמובן עורר בי סימני שאלה ותימהון, אך לשמחתי לאחר חיפושים באינטרנט הצלחתי למצוא מדריך משתמש לטלוויזיה.
במהלך הימים הראשונים התגלו 2 בעיות הראשונה שהשלט שסופק לא מגיב ללחיצות בחלק מהכפתורים והבעיה השנייה התרחשה בעת ההדלקה בה היו פסים לאורך כל המסך, כיבוי והדלקה של המכשיר פתר את הבעיה.
החלטנו להתקשר למרכז השירות של ניופאן ולדווח על 2 הבעיות, וקבענו ביקור בית של טכנאי.
בעת ביקור הטכנאי איתן גדסי, הסתבר לנו שהשלט שסופק לנו בכלל אינו תואם לדגם הטלוויזיה שרכשנו, ואיתן סיפק לנו שלט מתאים אך ללא מכסה הסוללות – טען שהמכסה אבד וידאג שישלחו לנו מכסה מתאים. הבעיה השנייה של פסים בטלוויזיה לא שוחזרה בעת ביקורו ולכן לא טופלה.
לאחר מספר ימים נשלח אלינו שלט הביתה אך הסתבר ששלחו לנו בדיוק את אותו שלט לא מתאים שסופק עם הטלוויזיה, כך שנשארנו עדיין עם שלט ללא מכסה ושלט נוסף שלא עובד.
החלטנו לתעד במצלמה את בעיית הפסים בהדלקה והזמנו ביקור טכנאי ל – 16/04 מסיבות שאינן ברורות טכנאי בשם עמירם אסף לא תיאם את ביקורו כנדרש ועזב את ביתנו בדיוק בדקה בה הגענו.
בעקבות כך קבענו שוב ביקור טכנאי לתאריך ה – 20/04, הצגתי בפני הטכנאי איתן גדסי תמונות המתעדות את הבעיה והוחלט שאשלח תמונות אלו למעבדת ניופאן וזאת לאחר שייצרו איתי את הקשר מהמעבדה.
בתאריך ה - 25/04 התקשר אלי אבי מהמעבדה ושלחתי לו את התמונות. הוחלט לקחת את הטלוויזיה למעבדה לתיקון ותיאמנו ביקור טכנאי ל – 30/04. הטכנאי אורן טרויין לקח את הטלוויזיה ובמקומה חיבר לנו טלוויזיה חלופית באיכות ירודה מאד.
לאחר שבוע בתאריך 07/05 הוחזרה הטלוויזיה מתיקון במעבדה ע"י הטכנאי פז מסיקה אך הסתבר שגם התקלה לא תוקנה וחמור מכך מסגרת הטלוויזיה נחבלה ונשרטה.
שוב נאלצנו לתאם מועד חדש ל – 14/05 לתיקון התקלה, הטכנאי שניר פאר הגיע ולקח שוב את הטלוויזיה וחיבר לנו טלוויזיה חלופית באיכות ירודה.
לאחר מספר שיחות עם נטלי בה דרשנו להחליף את הטלוויזיה השרוטה, היא סיפרה לנו שבפעם הזו המעבדה לא תיקנה את הרכיב הבעייתי כמו בפעם הקודמת אלא החליפה את הרכיב, אנו מצידנו לא הסכמנו לקבל את הטלוויזיה החבולה והוחלט להחליף לנו את הטלוויזיה באחרת מעודפים.
בתאריך ה - 24/05 הגיע הטכנאי אורי עם טלוויזיה זהה לקודמתה. אורי טען בפני שהתושבת על הקיר אינה מתאימה לטלוויזיה ושייכת בעצם לטלוויזיית LCD, לאחר מספר מדידות השתכנע שניתן להתקין את הטלוויזיה, דבר נוסף שהתברר שהמעמד שסופק לי אינו מתאים לטלוויזיה והמעמד החדש שהגיע הוחלף בראשון שקיבלתי, לשמחתי בעיית השלט סוף סוף נפתרה מכיוון שסופק לי שלט חדש.
לאחר חיבור הטלוויזיה לחשמל אירע פיצוץ בארון החשמל שגרם לשריפה של 2 פאזות, הזמנתי חשמלאי פרטי שבדק את מערכת החשמל ולא מצא את המקור לקצר בארון החשמל, נאלצתי להזמין את חברת החשמל כמובן בתשלום בכדי להחליף את הנתיכים בארון המרכזי.
למחרת ביום שישי בערב הדלקתי את הטלוויזיה ושוב התרחש פיצוץ שגרם לקצר חשמלי אך ללא שריפת 2 הפאזות, לאחר הרמת המפסק המרכזי , כיבוי והדלקה של הטלוויזיה הצלחתי להפעיל את הטלוויזיה. ביום שבת שוב התרחש פיצוץ וביום ראשון נשרפו 2 הפאזות ונותרנו בבית שוב ללא חשמל.
כל ההפסקות החשמל גרמו לנזקים חמורים במחשב הביתי ונזק למקרר שאת כל תכולתו נאלצנו לזרוק.
התקשרנו ב – 27/05 בשעה 08:30 למרכז השירות לדווח על הבעיה הקשה בטלוויזיה החדשה שהוחלפה, אך לטענת נטלי נציגת השירות הבעיה לא בטלוויזיה אלא במפסק בארון החשמל ולכן הם ישלחו חשמלאי, הסברנו לנטלי שלא יכול להיות שישנה בעיה החשמל מכיוון שהייתה טלוויזיה מאותו דגם שלא גרמה לקצר חשמלי, ביקשנו לדבר עם הממונה על נטלי, שרית התקשרה בשעה 16:30 לבשר לנו בעקשנות שיש בעיה בחשמל ומחר אחה"צ ישלחו חשמלאי והיא מבטיחה לי שהבעיה תיפתר באותה שיחה גם ביקשתי שישלחו טכנאי לישר את הטלוויזיה שהותקנה בצורה עקומה.
ב – 28/05 בשעה 14:30 הגיע חשמלאי מטעם ניופאן לביתנו והתחיל להתלונן שהארון חשמל שלנו צפוף מאד ולא נוח , לאחר בדיקה קצרה בארון החשמל בלבד טען שישנו קצר חשמלי בארון, הסברתי לו שכל המכשירים בבית פועלים ואם היה קצר מן הסתם לא היה חשמל בבית. מסתבר שהוא גם לא הבין בדיוק מה קורה והתקשר בנוכחותי למהנדס חשמל שגם לא הצליח להבין את ה"תופעה" - יש קצר חשמלי אבל יש חשמל. באותו הזמן הגיעו 2 הטכנאים של ניופאן ליישר את הטלוויזיה ולאחר שיחה בין החשמלאי לטכנאי בו ביקשו ממנו להחליף את המפסק הוא הטיח בהם שהם לא מבינים כלום ושאין קשר בין החלפת מפסק בטלוויזיית פלאסמה, החלפה כזו נועדת רק לטלוויזיית LCD.
לאחר שיחות קשות עם נטלי והטכנאים בו אנו מתחננים שיבינו שלא יכולה להיות בעיה בחשמל מכיוון שטלוויזיה זהה לא גרמה לקצר חשמלי , הוחלט לשלוח אלינו טכנאי בכיר עם טלוויזיה זהה שתיבדק תקינותה במעבדה לפני שתשלח אלינו. באותו היום בשעה 18:15 הגיע הטכנאי וביצע בדיקות תקינות וטען שאכן הטלוויזיה גורמת לקצר. הטלוויזיה המקצרת הוחלפה ואכן הטלוויזיה שהגיעה נדלקה לא כל גרימת קצר חשמלי.
אך לצערנו הסיוט לא נגמר הטלוויזיה שהחזירנו לנו היא אותה טלוויזיה ראשונה החבולה והשרוטה שאותה ביקשנו להחליף.
למחרת בתאריך ה – 29/05 התקשרה אלי נטלי והציעה לפצות אותנו בשנת שירות נוספת, הבהרתי לה שבקשתנו הראשונה לפני פיצוי כלשהוא היא להחליף לנו את הטלוויזיה לאחרת מעודפים ללא שריטות וחבלות. ב – 30/05 חזרה אלי נטלי ובישרה שיחליפו לנו את הטלוויזיה לחדשה ובין המילים לא שכחה להזכיר לי שיש לי בעיית חשמל בבית וכנראה שהטלוויזיה החדשה גם תקצר...
תיאמנו התקנה ליום ראשון ה – 03/06 וסוף סוף הסיוט הסתיים ואכן קיבלנו טלוויזיה חדשה עם שלט מתאים, ללא פסים, ללא שריטות וחבלות ועם מעמד מתאים והכי חשוב שהטלוויזיה לא גורמת לקצר חשמלי.
יש לציין שכל הטכנאים, אנשי השירות איתם דיברנו למעט החשמלאי היו אדיבים ,נחמדים, מקשיבים ונותני שירות מצוינים אך למרות זאת אשתי ואני לא יצאנו מחייכים וממש לא מרוצים.
אמנם הסיוט הסתיים אך המרמור על חוסר המקצועיות, בזבוז ימי עבודה רבים, הוצאות ונזקים כספיים ורגשיים שספגנו כתוצאה מהטיפול הלקוי והלא מקצועי עדיין כואבים לנו.

מבקשים את התייחסותכם.

ענת איציק אשכנזי

רח' רימלט 22 דירה 6
רעננה 43470
טלפון – 09-7719246
נייד – 054-6620577






כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארת בפנייתם של הלקוחות, ועל חוסר הנוחות שנגרמה להם כתוצאה מכך.
אנו מאמינים בשיפור עצמי וחתירה למצוינות, ולכן הצבנו לעצמנו סטנדרטים גבוהים לייעול השירות הניתן על ידנו.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו. לכן, העברנו את הערותיהם של הלקוחות, לקבלת תשומת הלב הראויה והפקת לקחים.
תגובה:
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, הענקנו להם שי מחברתנו, להנאתם ולהנאת בני ביתם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה