פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרוניקה של תקלה ידועה מראש במכונת כביסה אינדסיט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחודש רכשתי מכונת כביסה של חברת אינדסיט מדגם ליסה 10. המכונה ביבוא ושירות של ניופאן ולא של איזה חברה קיקיונית ובאחריותה וזו היתה אחת הסיבות לרכישת המכונה. המכונה עלתה לי כ 2000 ש"ח +-
בעת ההתקנה הראשונית של המכונה,"הציע" לי הטכנאי המתקין לרכוש אביזרים נוספים בשווי של 60 ש"ח שהם לדבריו חיוניים להגנה על הכרטיס הדיגטלי של המכונה. אם הדברים הם חיוניים מדוע החברה לא מציינת בעת הזמנת המכונה שהמחיר האמיתי אינו 2000 ש"ח אלא יש להוסיף 600 ש"ח לחלקים חיוניים. אני מוחה על הניסיון לדחוק את הלקוח אל הפינה ולחייבו לרכוש מוצרים חיוניים במחיר מופקע.
בעת ההתקנה הבנתי יפה מאוד שהמכונה הזו לא תחזיק מעמד זמן רב לאור הזהרת הטכנאי... מובן שרכשתי חלק מהמכשירים החיוניים ממקורות אחרים בפחות מחצי המחיר...
במהלך שנת האחריות המכונה השמיעה רעשים כבדים. שני טכנאים ביקרו אצלנו ו"לא מצאו דבר". השלכות של רעשים ודפיקות אלו עדיין אינם ברורים לי אולם להערכתי יש להם קשר כלשהו לעובדה שהמכונה התקלקה לפני ימים ספורים בהיותה בת שנה וחודש וחודש אחד בדיוק לאחר תום האחריות.
דבר נוסף שכדאי לציין במכונה היא שבתא חומרי הניקוי מצטברת כל הזמן פטרת שחורה. אמנם אנחנו מפרקים ומנקים מדי פעם את התא, אולם ישנן שם פינות שבהם מצטברת פטריה ואין דרך להגיע אליהם. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה במכונת כביסה.
בשבוע שעבר אכן הפסיקה המכונה לעבוד. בלוח הבקרה האלקטרוני שלה מרצדות הנורות אולם המכונה לא עובדת. יש להניח (גם לפי חוברת הוראות למשתמש פרק תקלות אפשריות) שהמוח האלקטרוני של המכונה התקלקל.
שוחחתי עם תחנת השירות של המכונה בירושלים וכמובן שעלי להזמין טכנאי בתשלום של 195 ש"ח מאחר והמכונה כבר לא באחריות.
ניסיתי לברר כמה אמור לעלות לי החלפת המוח האלקטרוני ולטענת תחנת השירות אם זו אכן התקלה מדובר על סדר גודל של כ 600-700 שקלים כלומר כ 33 אחוזים ממחיר המכונה.
כמובן שאני מאוכזב מאוד מהמכונה, רכשנו את המכונה חדשה מעט לפני לידת בנינו התינוק מתוך מטרה לא להתעסק עם תקלות במכונת כביסה לפחות בשנים הראשונות וכרגע אנחנו כבר מספר ימים עם מכונת כביסה מושבתת ואין צורך להרחיב עד כמה לא קל מצב זה עם תינוק.
יותר מהאכזבה מהמכונה אני תמה על יבואן כניופאן:
א. האם נעשו בדיקות איכות למכונות של אינדסיט ולמכונהמדגם זה ספציפי לפני שהתחלתם ליבא אותן? המכונה שברשותי עושה רושם מכונה מאיכות ירודה ביותר.
ב. מדוע לא מציינים לזכייני המכירה להתריע בפני הלקוחות שמחיר המכונה אינו כולל מאות שקלים נוספים על מכשירי הגנה חיוניים?
ג. יש לי יותר מתחושה שהטכנאים שביקרו את מכונת הכביסה שלי הן הטכנאי הראשון שהתקין אותה והן שני אלו שביקרו במהלך השה, ידעו שמדובר בתקלה שזה רק שאלה של זמן עד שתופיע.
ד. מקובל בדרך כלל להציע אחריות נוספת למספר שנים בתשלום. האחריות למכונה שלנו תמה לפני חודש ואף אחד לא טרח להציע לנו לחדשה בתשלום. לא זכרתי בעל פה את תאריך תום האחריות המדויק. על פניו נראהשלא בכדי ניופאן לא מציעה חידוש אחריות למכונה המועדת לתקלות מסוג זה.
ה. כרגע אני בספק רב אם אשקיע בתיקון המכונה סכום ששווה ל 33 אחוזים משוויה במכונה שהתקלקלה שנה וחודש לאחר קניתה. נראה לי שזו השקעה שתרד לטימיון שכן מכונה שבה מתגלה תקלה כבר בשלב מוקדם של חייה היא מכונה מועדת מראש.
אם אתקן את המכונה זה רק משום שקשה מאוד לחיות ולו מספר ימים ללא מכונה כשיש תינוק בבית בכל מקרה ארכוש מהר מאוד מכונה אחרת ואפטר מזו במהרה על מנת לצמצם נזקים לעתיד.
אני אשמח לקבל תגובה בהקדם.

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על הקלקול שחל במוצר שברשות הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו כתוצאה מכך.
ברשות הלקוח מוצר איכותי ומוביל מבית ניופאן. רכישת מוצר מבית ניופאן, מלווה במתן אחריות רחבה הכוללת מתן שירות מהיר, זמין ואיכותי.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו מפעילים מערך שירות, אשר פועל לתיקון כל תקלה במקצועיות ובאדיבות.
תגובה:
בחנו בקפידה את פרטי פנייתו של הלקוח, וכחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו לתקן את המוצר, ולהחליף את הכרטיס הדיגיטלי במכונת הכביסה, ללא כל תשלום מצדו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה