פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מחשב נייד בזמן ויחס מזלזל בשירות לקוחות נושא התלונה:
לוי דדי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הסאגה התחילה ב17-8 שזכיתי במחשב נייד מתוצרת אייסר ,העברתי את פרטי האשראי ואפילו שידרגתי את המוצר וחילקתי את תשלום הזכייה ל3 תשלומים שווים.
מיותר לציין שאת התשלום הורידו כבר באותו יום וכן נותר לי רק לחכות למוצר המיוחל להגעתו בדואר. (כן שילמתי משלוח כלול).
בתאריך 5 לספטמבר התקשרה אלי נציגת שירות של ניופאן והשאירה לי הודעה לחזור אליה, יום אחרי ב6 חזרתי אליה וענה לי משהו אחר – ביקשתי ממנו שיקרא לה - אמר לי אין אחת כזאת ,
ביקשתי ממנו שיבדוק מה בקשר לנייד אמר שזה לא מופיע לו במחשב אבל שאני ישאיר פרטים ויחזרו אלי. (מיותר לציין שלא חזרו אלי כיאה לאמנת השירות של ניופאן).
לאחר מכן אחרי חודש שלא הגיע המחשב ב16 לספטמבר הואלתי בטובי להתקשר לחברת ניופאן ולשאול אם הם סיימו לייצר אותו והוא מוכן לשליחה.
למזלי ענתה לי זוכת פרס השירות הגרוע בתבל – אחת בשם חן בראון – שזיהתה עצמה כמנהלת מחלקת שיווק ישיר.
לאחר דין ודברים עם חן ולאחר שהסברתי לה מה אני מרגיש וחושב – היא ביטלה אותי במהירות הבזק והתחילה להתווכח איתי על ממתי סופרים 14 יום כזמן אספקה.
לצערי לא ידעתי שאני מדבר עם כותבת החוזים של ניופאן ומנהלת ההסכמים שבין ניופאן לפי 1000 שכן היא ברוב חוכמתה אמרה לי שסופרים 3 ימים מהעיסקה עד שזה מגיע לניופאן ומשם עוד שבוע עד שמתקשרים או תופסים אותך ואם לא תופסים אותך אז זונחים את ההזמנה עד שתתקשר.
אם ידעתי שחן בראון היא הבעלים ,מתאמת האספקה ומנהלת שירות לקוחות של ניופאן – לא הייתי קונה אפילו כוס חד פעמית ממכם - בד בבד לא מחשב נייד שעלול להינזק כהיותו ישות חשמלית עם תוחלת חיים מוגבלת.


העיקרון בעצם בא לידי ביטוי בכמה דברים והם :

1.- אם אתם לא מסוגלים לתאם אספקה , להראות איכפתיות ושירות באספקת המוצר –איך תתמכו בו בעתיד בבעיות החשובות ביותר?
2. בתור חברה רצינית – עובדת כמו חן שמתחילה להתווכח במשך שעה רק כדי בסוף להעביר אותי לממונה עליה (באמת חשבתי שאין מעליה – ככה היא הציגה זאת) כדי לקדם את העיסקה ולאשר אותה זה בזיון.
3. הסכם זה הסכם – כמו שחייבו אותי באותו יום של העיסקה – אני מצפה לקבל את המוצר בזמן מקובל שרשום בחוזה ועפי חוק אתם מחויבים לחייב אותו – לא רק על הנייר.
4. איך אתם הייתם מרגישים אם המחשב היה אצלי והייתי עושה לכם בעיות עם הכסף? לא נעים נכון? זה מה שאני מרגיש בימים אלה.
5. לצערי לא נראה לי שאני ירכוש ממכם עוד מוצר בעתיד ובתור אדם שמתעסק בשירות – אין כמו לקוח מאוכזב – זה מדבק.
6.אם אתה לא עומדים בתוקף האספקה שהיא מוגבלת אל תרשמו אותה ככזאת.
אני דורש פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי וכן על הטרטור.

לבסוף – אני מקווה שאני יקבל את המוצר חודש וקצת באיחור – אם לא צפו למכתב שונה מזה בתכליתו
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המחשב כמה שיותר מהר ופיצוי. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארת בפנייתו של הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו כתוצאה מכך.
אנו מאמינים בשיפור עצמי וחתירה למצוינות, ולכן הצבנו לעצמנו סטנדרטים גבוהים לייעול השירות הניתן על ידנו.

תגובה:
המוצר סופק ללקוח ביום 18/9/07, באמצעות מוביל מטעמנו.
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו להעניק ללקוח שי מחברתנו, להנאתו ולהנאת בני ביתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה