פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התרנה למסך LCD של הייר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במעמד הרכישה הם מתחייבים להספקה תוך 5 ימים ומעולם לא מציינים כי ההספקה לא כוללת התקנה שעבורה גבו תשלום בנפרד.
כך נוצר מצב אבסורד שמגיע לבית הלקוח חבילת קרטון מפלצתית שעליה הלקוח צריך לשמור כשבוע ימים נוספים.
בכך הופך הלקוח למחסן בונדד של ניופאן וחברת שמירה עד להתקנה
פניתי והתלוננתי ואף זכיתי לשוחח עם "המנהלת" בשירות בשם עינת שהתואר אינו הולם אותה.
והפתרון שלה היה דחיה במועד ההתקנה.
ממש מעשה רמיה והטעית הצרכנים.
הטעיית ציבור הצרכנים סוג הנזק :
אמירת האמת בעת הקניה והספקה והתקנה באותו היום פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארת בפנייתו של הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו כתוצאה מכך.
אנו מבינים את אכזבתו, ומתנצלים על כך שלא עמדנו בציפיותיו.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו.
תגובה:
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו להעניק ללקוח שי מחברתנו, להנאתו ולהנאת בני ביתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה