פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מחשב מסוג נייח L100 acer נושא התלונה:
פרץ אופיר אלון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ר"ח רוזנסקי מרדכי14ראשל"ץ כתובת:
רוזנסקי מרדכי 14 ראשל"ץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 16/08/07 רכשתי מחשב מסוג acer במחיר של 3500ש"ח בשופרסל ביג בטירת הכרמל
המחשב שכב בביתי עד ליום 17/09/07 בו נכנסתי לביתי החדש ואז יכולתי לפתוח ולהתקין את המחשב
לאחר שלושה ימים של שימוש במחשב החלו בעיות ותקלות אשר לא אישרו שימוש תקין במחשב
ביום 23/09/07 פניתי לחברת ניופאן באמצעות הטלפון וענתה לי פקידת שירות מאוד נחמדה ששמה מיטל והיא אמרה לי שמישהו מהחלקה הטכנית יחזור אלי ויסביר לי מה לעשות ובאמת חזר אלי בחור שלפי מיטב זכרוני ששמו היה יוסי
והוא רצה שאני יהיה ליד המחשב והוא יסביר איך לפרמט תמחשב
אז אמרתי לו שאני גר בחיפה ואם הוא מבטיח לי שהוא יחזור אלי בשעה שנקבע אז אני יגיע במיוחד ואז קבענו בשעה 17.30 שהוא יתקשר אני הגעתי במיוחד והפסדתי הרבה עבודה ולבסוך הוא לא התקשר
למחרת התקשרתי שוב ואז סיפרו לי כול מיני סיפורים
באותוו היום התקשרתי לחברת ניואפן ובקשתי לשוחח אם הבחור(יוסי)
ואז דיברנו במשך שעה ויותר והוא הדריך אותי מה לעשות
ואמר לי שאני יתקין מחדש את הווינדוס ואני התקנתי מחדש לקח לי בערך שעתיים
לאחר שהתקנתי את הווינדוס מחדש לא נפתרה הבעיה
למחרת התקשרתי שוב והבטיחו לי שמנהל אזור יחזור אלי
לאחר כמה שעות חזרה אלי בחורה בשם דיאנה שהיא היתה ממש ממש לא נחמדה (בצורת דיבור ובגישה ללקוח )
והפתרון שהיא נתנה לי היה להכניס את המוצר למעבדה לבדיקה
אני לא מוכן להכניס מוצר חדש שעדיין לא נעשה בו שימוש ושילמתי אותו במיטב כספי למעבדת תיקונים
אני ביקשתי ממנה שאני רוצה להחזיר את המוצר ולקבל חדש
כי המוצר לא תקין ולא ניתן לעשות בו שימוש
והיא ענתה לי בשלילה ואז שאלתי למה זה מוצר חדש לגמרי ועדיין באריזתו המקורית אז היה אמרה לי נראה לך שכול אחד שיקנה טוסטר הוא מיקרוגל ויגיד שזה לא תקין אני יחליף לו את המוצר
ואז שאלתי אם זה היא טלויזיה היית מחליפה לי אז היא ענתה בצורה חד משמעית שכן
המחיר שאני שילמתי על המחשב זה לא מחיר של טוסטר או מיקרוגל!!!
ואני לא מוכן בשום פנים ואופן שהמחשב יכנס למעבדה.
אף על פי שפעלתי לפי הנחיותם טרם קיבלתי מענה לבעייתי
בתאריך26/09/07 שלחתי לחברת ניופאן פקס + דואר רשום אם אישור מסירה
עד היום 03/10/07 טרם קיבלתי מענה חוץ מאישור שהמכתב התקבל בחברת ניופאן בתאריך30/09/07


עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר תוך זמן סביר הוא לחלופין שיגיע אלי טכנאי הביתה ויבדוק את המחשב פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על הקלקול שחל במוצר שברשות הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו כתוצאה מכך. תגובה:
בסיכום עם הלקוח, המוצר נבדק וטופל במעבדתנו המרכזית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה