פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום , קבלת מוצר מתיקון במצב גרוע משהיה , שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:

רכשתי מכונת כביסה שלכם דגם אינדסיט ב-03/06
לפני כחודשיים החילה המכונה לעשות לי קצר בחשמל בכל פעם שהפעלתי אותה , הזמנתי טכנאי שלכם שהיה אדיב ונחמד שטען כי הדוד דולף ויוצר את הקצר , נתן לי הצעת מחיר של כ800 ₪ ולאחר שיחה עם מנהל שירות שלכם נעשתה לי הנחה של כ250- ₪
(בדקתי עם טכנאי שלא קשור אליכם ונאמר לי כי תקלה זו איננה תקלה שכיחה וככל הנראה הנראה המכונה שרכשתי מלכתחילה הייתה פגומה .משום שזה לא חלק שמתקלקל/נפגם עקבבלאי . )
פניתי למוקד שירות הלקוחות של ניופאן נתקלתי סליחה על הביטוי בחבורה חובבנית שממנה ועד שירות טוב או אפילו שירות הקשר מקרי בהחלט
זה התחיל במוביל שבא לקחת את המכונה המקולקלת ולתת לי מכונה חלופית שהבטיח כי יחבר לי את הצינור של המכונה כך שאני אוכל כבר להתחיל לכבס ולא סידר את הצינור טוב כך שאחרי הפעלה ראשונה הבית שלי הוצף במים .
המשיך במוביל שהיה אמור להשיב לי את המכונה המתוקנת וקבע איתי ביום ה' בין השעות 10:00-1500 וכמובן שהפסדתי יום עבודה כי ישבתי וחכתי לו ואז הוא טלפן בסביבות 15:45 ואמר שהוא בדרך אליי אך לא הייתי בבית אז לא יכולתי לקבל את המכונה . ואז במשך מספר ימים הוא טילפן מתי שהתחשק /הסתדר/היה בסביבה והיה לו נח להגיע בלי לתאם איתי מראש , ואני מאוד מתנצלת אבל כשנותנים שירות צריכים ללכת לקראת הלקוח ומתאמים מראש לשעות שנוחות לו פחות או יותר , המוביל טען שהוא ניסה להשיג אותי בטלפון ולא הצליח זאת 1. ניתן בימנו להשאיר הודעה במשיבון 2.אני נמצאת בישיבות ובפגישות ומה לעשות לא תמיד אני זמינה ונח לי לענות לטלפון ואני גם לא צריכה לתת על כך דין וחשבון .
לאחר מכן התקשרו אליי ממוקד השירות והתחילו לבוא אליי בטענות שאני לא עונה לטלפון (ההגנה הטובה ביותר...)בכל מקרה , אז תאמתי בצורה מסודרת את הגעת המוביל כאשר זה סופסוף הגיע קיבלתי מכונת כביסה מטונפת, מלוכלכת כאילו אספו אותה בו ברגע מפח האשפה , אמרתי זאת למוביל שכך לא מחזירים מכונה מתיקון , ראוי לנקות אותה מעט .אמרתי לו שאני ינקה אותה לפני שהוא ישים אותה בחדר האמבטיה ואחרי ששפשפתי אותה כרבע שעה התחוור לי כי זאת לא המכונה שלי , הדלת הייתה צהובה וחלק ממנה שבור (בחלק העגול אפה שהתוף ) , היא הייתה חלודה בחלקה התחתון ובתא ששמים בו את אבקה ומרכך הכביסה .
סירבתי לקבל מכונה זאת שאני עומדת על כך שהיא איננה שלי , אני שומרת על חפצי המייבש שלי בן 3 נראה חדש לגמרי וכך הייתה גם המכונה וכל המוצרים הלבנים שבביתי.
בעוד הוא בביתי , המוביל פנה למחלקת שירות לקוחות ואמר כי אני מסרבת לקבל את המכונה , התקשרה אליי אחת הנציגות ואמרה שהמכונה כנראה מלוכלכת בגלל שלא ניתן היה להשיג אותי מספר ימים (שקר) , ביקשתי לשוחח עם מנהלת והבטיחו לי ש"תוך 4 שעות יחזרו אליי "
כמובן שלא כעבור 4 שעות חזרו אליי אם כי כעבור 5-6 שעות אבל מילא , זה יכול לקרות .
התקשרה בחורה בשם קטי ,שהציגה עצמה כמנהלת המעבדה גוללתי בפניה את השתלשלות העניינים ןהיא הבטיחה לבדוק ולחזור אליי למחרת היום(כמדומני השיחה התקיימה ביום רביעי או חמישי ב-14/15-12 ) כדי לקבל ממני את המספר הסידורי של המכונה כדי שהיא תוכל לבדוק את טענתי
היום (יום א- לא כפי שהיא אמרה ה"מנהלת" ) בשעה 11:00 הואילה בטובה לחזור אליי בלי שום פתרון ואף אמרה זאת .
החלטתי לפנות אל הנהלת החברה ושלחתי להם מכתב זה כדי ולהתלונן על השירות החובבני ועל המוצרים הפגומים והלא ראויים של ניופאן.
כמובן שטרם קיבלתי כל תגובה מאיש מהנהלת החברה /גם לא "מיני מנהל"

אף על פי שבאתר האינטרנט שלהם מובטח כי תוך 2 ימי עסקים הם יחזרו
בקיצור - אין מילים .אני בניופאן כבר לא אקנה


עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתה.
לאור מכתבה של הלקוחה לחברתנו מיום 20/11/07, טופלה על ידי מנהלת בכירה במעבדתנו המרכזית.
תגובה:
מכונת הכביסה שרכשה תוחלף על ידנו במכונת כביסה חדשה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה