פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למה לא אקנה יותר טלוויזיה עם שירות של ניופאן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי טלוויזיה 29" של פיילוט. לאחר 6 חודשים בלבד התפוצץ משהו בטלוויזיה וריח של שרוף עלה ממנה. פניתי לתעודת האחריות שם נאמר "... אנו מתחייבים לתקן כאמור כל קלקול במקלט ולהחליף כל חלק הטעון החלפה בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ-7 ימים מהיום שבו נדרש לעשות זאת על ידי בעל התעודה..." כלומר עליהם לתקן את המכשיר שבוע מיום הקריאה שלי.
התקשרתי אליהם ב-6/12. הגיעו ב11/12 לקחו את הטלוויזיה חיכיתי כ-10 ימים עד שהתקשרתי לברר למה אני לא מקבל את הטלוויזיה (היא היתה צריכה לחזור עד 13/12 על פי כתב האחריות).
קודם כל הסבירו לי בשירות הלקוחות שמבחינתם הם צריכים להחזיר את הטלוויזיה לאחר 10 ימי עבודה!!! ולא 7 ימים ממתי שאני התקשרתי.
או קיי, אני אדם סבלן, מתי אני אקבל את הטלוויזיה? מחר נדע. טוב התקשרו אלי למחרת ואמרו לי עוד יומיים. אבל זה חורג גם מ-10 ימי עבודה שאתם קבעתם לעצמכם (שזה בערך שבוע לאחר המועד המצויין בתעודת האחריות). "נכון, אבל אין מה לעשות". חיכיתי. יומיים לאחר מכן, הגיע הטכנאי, ניסה להתקין, לא עבד. חזר למעבדה עם הטלוויזיה שלי. מתי אני אקבל אותה חזרה? "לא יודע."
לאחר שיחה עם שירות הלקוחות, אכן הופיע הטכנאי אצלי יום למחרת. התקין. כמעט עבד, העיינית של השלט לא עבדה. הטכנאי הוציא מלחם ותיקן. יופי, הטלוויזיה עובדת! 27/12 כ-20 יום לאחר שהזמנתי אותם. עדיין טוב.
3 שעות לאחר מכן, הטלוויזיה מתפוצצת שוב. עכשיו זה מרגיז כבר. פניתי לשירות הלקוחות. יחזרו אלי יום ראשון.
חזרו אלי." נוכל לשלוח טכנאי אליך ביום ד' ". אבל למה כל כך מאוחר? "אנחנו לא נותנים שירות מהיום להיום". אבל קראתי לכם לתיקון לפני 24 יום!!! למה אני לא יכול לקבל טלוויזיה עובדת. "אנחנו ניתן לך טלוויזיה חילופית אם יהיה במלאי, כרגע אין". לאחר מריבות קשות. הסכימו לבוא לקחת את הטלוויזיה ביום שלישי ולתת לי טלוויזיה 21" בינתיים (לניופאן יש מחסור בטלוויזיות ולכן נשאר להם רק 21").
זהו, עכשיו יעבור במקרה הטוב עוד שבוע עד שיחזירו לי את הטלוויזיה כלומר במקום שירות של שבוע, אני מקבל שירות של חודש (וזה גם עלול להמשך יותר מזה).
ואני שואל, נגיד אחרי שבוע או 10 ימים כאשר הם ראו שהם לא יכולים להחזיר את הטלוויזיה והם כבר ממש ממש חורגים מתעודת האחריות שלהם, היו נותנים לי טלוויזיה חילופית טובה יותר. אז מצידי הם היו יכולים להחזיק את הטלוויזיה שלי גם שנה. אבל לניופאן, שהיא חברה קטנה, אין טלוויזיות והם גם לא יודעים איפה להשיג כאלו. אבל אדם ששילם כסף לחברה כדי לקבל טלוויזיה שמאחריה עומד גוף עם פרסי הצטיינות בשירות, נאלץ כבר חודש לחיות ללא טלוויזיה (זה אולי נעים בהיבט הרוחני, אבל זה ממש מרגיז בהיבט הפראקטי).
וזאת הסיבה, שגם אם ילקוני במוט ברזל חם, אני לא אקנה מוצרים שבאחריותם של ניופאן. הם אולי הרוויחו ממני כמה מאות שקלים לפני 6 חודשים, אבל הפסידו לקוח להרבה הרבה זמן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תתנצלו,תביאו לי טלוויזיה חדשה שלא מתפוצצת ותספרו לי מה עשיתם למניעת הישנות המקרים הללו פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
מכשיר הטלוויזיה שברשות הלקוח הנו מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
ברצוני לציין, שעם רכישת מכשיר הטלוויזיה מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח לך הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
מכל מקום, המוצר שברשות הלקוח טופל בביתו על ידי טכנאי מטעמנו, וכעת תקין לחלוטין.
בשיחתנו עם שרון, רעייתו, סוכם כי אנו נעניק למוצר שברשותם שנת אחריות נוספת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה