פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ונשנות בטלויזיה חדשה נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוז'נסקי, ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו טלויזיה חדשה של חברת גרונדיג ב4.1.07 ולאחר 8 חודשים, החל להופיע כתם ירוק בתחתית המסך. פנינו לחברה ושם נאמר לנו להרחיק חפצים מתכתים מהטלויזיה. לאחר כחודש, עם הכתם הירוק בתחתית הטלויזיה, הפך כל המסך לירוק. פנינו לחברה ונאמר לנו שיגיע טכנאי ויסדר את הטלויזיה במסגרת האחריות. הטכנאי הגיע במועד שנקבע, החליף חלק ופתר את הבעיה. לאחר שבועיים שוב צץ כתם ירוק בתחתית המסך. פנינו לחברה בבקשה להחליף את הטלויזיה מכיוון שאנו לא רוצים שיתקנו אותה בשנית ואז זה יקרה עוד הפעם. מהחברה הציעו שנרכוש טלויזיה חדשה בתוספת תשלום ונקבל זיכוי של 800 ש"ח על הטלויזיה שלנו (רכשנו אותה לפני פחות משנה ב1400 ש"ח). הטלויזיה עדיין במסגרת האחריות יצרן ואין אנו מעוניינים להתרוצץ בין מעבדות על מנת שיספקו לנו פתרון זמני לבעיה. קנינו מחברת ניפאן מוצר במיטב כספנו ואנו מצפים לקבל את התמורה לכסף ששילמנו.
אי קבלת תמורה לכסף ששולם סוג הנזק :
זיכוי על המחיר ששולם או טלויזיה חדשה לא מאותו מותג. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
מכשיר הטלוויזיה שברשות הלקוחה, הנ מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
המוצר שברשות הלקוחה טופל על ידנו לראשונה ביום 3/12/07, ובמהלכו הוחלף רכיב במוצר.
תגובה:
לאור פנייתה הנוספת של הלקוחה לחברתנו, הוצע לה כי נאסוף את מכשיר הטלוויזיה לבדיקה מקיפה במעבדתנו המרכזית, ושנשמח להעניק לה שנת אחריות נוספת. לחילופין, הוצע לה שידרוג, לטלוויזיה מתקדמת יותר, בתוספת מחיר מינימלית.
לצערנו, הלקוחה סירבה לשתי החלופות שהוצעו לה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה