פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משמעותה של תעוד האחריות על מוצר נושא התלונה:
פרבמן אור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזיה של טושיבה לפני כ 4 שנים, עדיין באחריות. כנראה שישנה תקלה בנורת מסך . האחריות על נורת מסך היא 5 שנים והובהר דרך שירות הלקוחות הטלפוני שהמוצר עדיין באחריות. נמסר לי שהאחריות היא על נורת המסך, אך מסתבר שאינה כוללת את העבודה בכרוכה בהחלפת נורת מסך. הנציגה מסרה שהטכנאי לא ממליץ לתקן בגלל ששעת עבודה היא כ 200 ש"ח וזה לוקח זמן.
אז אני אומר, איפה כאן האחריות, אם אני אצטרך לשלם על תיקון כמה מאות שקלים? מה שמע דבר כזה שהרכיב הוא תחת אחריות, אבל ההחלפה של הרכיב המקולקל עולה כסף?? בנוסף, רכשתי טלויזיה נוספת של גרונדיג, גם כן מניופאן, לפני כשנה. אותה בעיה בדיוק . מה אני עושה עכשיו? המוצר שלי באחריות אבל דורשים ממני כסף על התיקון של המוצר הפגום שמכרו לי !!!
כספי סוג הנזק :
תיקון המוצר הפגום ללא כל עלות - הרי בשביל מה האחרי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
למכשירי הטלוויזיה המשווקים על ידנו, ניתנת תקופת אחריות למשך שנה, ותוספת ארבע שנים למנורת המסך. כפי שמצויין בתעודת האחריות המצורפת למוצר, זמן העבודה והובלת המכשיר למעבדה ומננה, אינם כלולים במסגרת האחריות.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו מפעילים מערך שירות, אשר פועל לתיקון כל תקלה במקצועיות ובאדיבות.
תגובה:
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, ולמען הסר ספק בעניין התקלה במוצר, נבקש מהגב' אור ליצור עמנו קשר בטלפון : 727-700-700-1, בכדי לתאם עמה מועד לבדיקת המכשיר, ואבחון התקלה, ללא כל תשלום מצדה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה