פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת תיקון פלזמה פיילוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתקופת החגים נמכרה ברשת שופרסל טלויזיה פלזמה 42 של פיילוט
לאחר בירור הבנתי שחברת ניופאן היא נותנת האחריות עבור המוצר ובירור איתם נאמר לי שאני יכול לקנות את הטלויזיה ולפתוח אותה מתי שני אבחר.
באמצע חודש נובמבר הזמנתי טכנאי של ניופאן שיגיע לפתוח את המוצר ולהתקינו על הקיר.
למחרת החלו הבעיות, על מסך הפלזמה נדלק התפריט הראשי לאחר מכן סרגל עוצמת השמע ולבסוף הטלויזיה מחליפה את כניסות השידור לבד.
התקשרתי לשירות של ניופאן והסברתי להם את הבעיות, לאחר תיאום הגיעו אלי הביתה שני טכנאים, הראתי להם את הבעיה והם פשוט התקשרו לשירות ואמרו "הלקוח צודק הוא לא עובד עלינו" ואמרו לי שהם צריכים לקחת את המוצר למעבדה. אני לא הסכמתי בטענה שזה מוצר חדש שלא צריך ללכת לתיקון אחרי יומיים שפתחו אותו.
הוחלט לשלוח לי טכנאי מעבדה הביתה לפתור את הבעיה, לאחר מספר ימים הגיע הטכנאי והוא החליף את הלחצנים בצד המסך בטענה הם "תפוסים" וכעת לא תהיה יותר בעיה, חצי שעה אחרי שהטכנאי יצא מביתי חזרה הבעיה.
למחרת התקשרתי שוב לשירות, דיברתי עם בחורה בשם נטלי והיא החליטה שצריך לקחת את המוצר בכל זאת למעבדה ולאחר תיאום הגיע טכנאי שלקח את הטלויזיה והשאיר אצלי טלויזיה חלופית.
לאחר יותר משבוע התקשרו אלי לתאם איתי החזרה של הטלויזיה וזאת לאחר שביקשתי לוודא שאין יותר בעיה ולפי המעבדה הם צפו במסך ולא ראו את הבעיה חוזרת (בתקופה שהטלויזיה היתה במעבדה,הטלויזיה החלופית גם כן לא עבדה כמו שצריך) ואכן הגיע אלי טכנאי עם הטלויזיה שלי בחזרה, ושוב התקלה חזרה על עצמה.
שוב פעם התקשרתי לשירות של ניופאן ודיברתי עם נטלי, לא היה לה פתרון נוסף והיא הציעה לי לבטל את העיסקה או לקשל דגם אחר של טלויזיה,לאחר בירור הבנתי שמה שהוצע לי נמצא באיכות ירודה וכמו כן לא מוכר בכלל בשוק.
התקשרתי לשירות של ניופאן שוב וביקשתי לדבר עם מנהל\ת, נציגה בשם ימית חזרה אלי, הסברתי לה את כל מה שקרה ואמרתי לה שאני לא מוכן לקבטל את העיסקה אני רוצה שיחליפו לי את המוצר שלי למוצר חדש, ימית ביקשה שאני אתן לה הזדמנות נוספת לתקן את המוצר ואכן כך היה, שוב פעם הגיע לביתי טכנאי מעבדה שהחליף חלק נוסף בטלויזיה, לאחר התיקון ביחד איתו הדלקתי את הטלויזיה והוא ראה שלא נפתרה הבעיה,
ימית חזרה אלי למחרת, ביקשתי ממנה שתחליף לי את המוצר ולאחר בדיקה שלה היא הסבירה לי שאין את הדגם הזה במלאי והיא הציעה לי דגם נוסף להחלפה,שוב פעם לאחר בדיקה הבנתי שהדגם הזה נמצא ברמה נמוכה יותר מהמוצר שאני בחרתי לקנות וסירבתי להחלפהכמו כן הוצע אפשרות נוספת להחליף לדגם של טושיבה בתוספת כספית.
היום לאחר יותר מחודש וחצי הבעיה לא נפתרה והפתרון שהוצע לי זה שני דגמים שונים ירודים ברמה מהמוצר שרכשתי ללא תוספת כספית, דגם של טושיבה בתוספת כספית או ביטול עסקה.
ביזבזתי מספיק זמן על מנת לפתור את הבעיה הזאת שנוצרה, לא ציפיתי מניופאן-"שמות גדולים אחריות גדולה" שמתהדרים בשירות לפגיעה כזאת מצדם.
נזק כספי סוג הנזק :
פתרון הולם לבעיה שלי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתו.
מסך הפלזמה שברשות הלקוח הנו מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית. ברצוני לציין, שעם רכישת מסך הפלזמה מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
בשיחה עם הלקוח סוכם כי המוצר שרכש יוחלף על ידנו למסך פלזמה מתוצרת הייסנס, ולשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה