פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי גד ורד ורכשתי טלוויזית פלזמה מדגם P42A9AK של חברת הייר תחת אחריות מורחבת של חברת ניופאן.

לאחר כשישה חודשי צפייה בלבד הופיעו על מסך הטלוויזיה שלי כתמי צבע במרכזה ובצד הימני למעלה אשר הפריעו לצפייה. יצרתי קשר עם חברת ניופאן והטלוויזיה נלקחה לבדיקה. לאחר 4 ימים יצרו עימי קשר ואמרו לי כי הבעיה היא בעיית צריבה ידועה וכי היא איננה מכוסה במסגרת האחריות.

אמרתי להם כי איני מבין גדול בטכנולגיות של פלזמה וכי לי הבעיה איננה מכורת כלל, בתשובה קיבלתי הסבר ממנהלת תחום בשם הילה כי זה היה באחריותי לבדוק לפני כן באינטרנט על טכנולוגית הפלזמה וכך הייתי יודע על הבעיה, שאלתי אותה מדוע לא אמרתם במעמד הקנייה כי בעיה זו ידועה(גילוי נאות) והזהרתם אותי ולקוחות אחרים מראש כי בעיה זו קיימת בטלוויזיה ויעצתם לי לקנות טלוויזה אחרת, בתשובה קיבלתי הסבר כי רשום בעלון ההדרכה על בעיה זו וכי לטענתם כתוב במפורש שזה לא במסגרת האחריות(לא רשום שם במפורש כלל או כלל), אמרתי כי גם במידה וזה נכון את עלון ההדרכה קיבלתי רק לאחר שרכשתי את הטלוויזיה וטכנאי מוסמך של ניופאן התקין אותה בביתי, בתשובה נאמר לי כי היה עלי לקרוא טוב את עלון ההדרכה ובמידה וסעיף זה איננו מקובל עלי היה עלי להחזיר להם את הטלוויזיה ולבקש טלוויזיה שאיננה סובלת מבעיה זו.

כמו כן הואשמתי כי השארתי את הטלוויזיה דולקת לאורך זמן במצב סטטי וזה מה שגרם את הצריבה, למרות שהסברתי כי לא נשארה תמונה סטטית יותר מאשר כמה שניות בלבד עדיין נאמר לי כי כך עשיתי.

שאלתי מדוע לא שמים שלט אזהרה מעל הטלוויזיות באולמות המכירה שלהם, או הסבר במעמד הקנייה המתאר את הבעיה נאמר לי כי זה לא תפקידם.

הפתרון היחידי שהם הציעו לי היא להוסיף תשלום של 1900 ש"ח ולקבל טלוויזיה אשר לא סובלת מבעיה זו, אמרתי להם כי לדעתי הם צריכים לספוג את התשלום ולא אני אך הם לא הסכימו והציעו לי הנחה של 50% אך לא הסכמתי. חשוב לציין כי במכתב התשובה שלהם (שצירפתי) הנתונים של הדגם שרשמו שם כלל לא נכונים וזו לא הטלוויזיה שברשותי ולא היה לי אי פעם דגם כזה

מה אוכל לעשות ? כיצד אוכל להגיש תלונה נגדם? כרגע הם לא מוכנים לטפל בי

האם אפשר לגרום להם לפרסם מראש(גילוי נאות) את הבעיות של הטלווזיות האלו הידעות להם מראש?

תודה רבה

גד ורד
החלפת הטלוויזיה לטלוויזיה שלא סובלת מבעיה זו מאותה איכות ומעלה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
מסך הפלזמה שברשות הלקוח, הנו מוצר איכותי ומוביל. ברצוני לציין, שעם רכישת מסך הפלזמה מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח הנאה ושקט נפשי לאורך שנים. בעקבות פנייתו הטלפונית לחברתנו מיום 19/12/07, בעניין כתמים במסך ברקע לבן, נלקח מסך הפלזמה לבדיקה מקיפה ויסודית במעבדתנו המרכזית. בבדיקה זו, נצפתה צריבה של הודעת "no disk" של ערוץ ה-DVD, וצריבה נוספת של סמליל (לוגו), של ערוץ אחר.
ברצוני להוסיף, שמדובר בצריבות "קלות", אשר כפי שציין הלקוח בפנייתו לחברתנו, נצפות ברקע לבן, ואינן פוגמות באופן הצפייה במסך הפלזמה.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח, נמסר לו שהאחריות למסך הפלזמה אינה חלה במקרה של צריבה. חשוב לציין, שעניין זה מפורט בעמוד 51 בהוראות ההפעלה למוצר.
תגובה:
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן שמחנו להציע לו לשדרג את מסך הפלזמה שברשותו, לטלוויזיית LCD, במחיר מוזל ואטרקטיבי. לצערנו, הלקוח סירב לכך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה