תקלה בפלסמה טושיבה 42 וטיפול לקוי ומזלזל של ניופאן+גרימת נזק למוצר |
נושא התלונה: |
יוגב ניצן |
שם/כינוי: |
יום ראשון 23 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשל"צ |
כתובת: |
מרכזי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי טלוויזיה פלזמה 42 אינטש מתוצרת טושיבה. לפני כחודש נתגלו במסך ריצודים בלתי נסבלים כולל נצנוצים בכל המסך. הצפייה הפכה לבלתי נסבלת!
פניתי לשירות ניופאן וכך לאחר המתנה של מספר ימים, הגיע נציג מס' 1 שלאחר המתנה של כשעה מעבר לזמן שסוכם איתי הודיע לי חגיגית כי" יש לך תמונה פצצה" והבעיה בכלל של חברת הכבלים"הוט".
בתמימותי פניתי ל"הוט" ואלו מצדם שלחו טכנאי תוך יומיים...
לאחר בדיקה יסודית וליתר ביטחון החלפת הממיר. הבנתי כי הבעיה אינה בכבלים אלה במסך הפגום!
פניתי פעם נוספת לשירות ניופאן ולאחר המתנה נוספת של מספר ימים הגיע טכנאי מספר 2
הנ"ל בחור חביב אך לאחר תיקון של כשעתיים, תוך פירוק הפלסמה על שולחן המטבח בביתי, החלפת המעבד/כרטיס או לא יודע מה! והחזרת הפלסמה בעזרתי למתקן על הקיר, הבעיה רק החמירה.
לדבריו יתכן ש"הקיט היה פגום"...למה לעזאזל זה קורה לי?!
פעם נוספת מצאתי את עצמי פונה ומסביר את השתלשלות האירועים לנציגה בניופאן.
הפעם הוחלט לקחת את ה"גברת" למעבדה לבדיקה יסודית.
בהתאם למובטח באחריות הגיעו נציגי החברה עם טלוויזיה חלופית בגודל 32 אינטש...(כנראה שבאמת מגיע לי עונש בצורת הורדה ברמה) ולאחר פירוק הפלסמה שלי מהקיר והרכבת החלופית....אופס, החלופית לא תקינה!
מה עושים, מורידים שוב את החלופית...מחזירים שוב את הפלסמה שלי לקיר ושוב שיחת טלפון,המתנה של מספר ימים ומגיעים נציגים פעם נוספת לקחת את הפלסמה למעבדה.
הפעם החלופית באמת עובדת ואת שלי לוקחים באריזה למעבדה.
עובר לו שבוע ובחברת ניופאן דממת אלחוט. אני פונה ומתזכר כי דובר איתי על 3 ימים אך איני מקבל תשובה ומבטיחים לי שיחזרו אלי תוך 48 שעות.
כמובן שלא חוזרים אלי ואני נאלץ לפנות שוב.
הפעם מסבירים לי כי הוזמן חלק ועלי להמתין עוד מספר ימים.
אני מבקש להבין מה קרה ומה התקלה אך איני מקבל הסבר.
בפנייה נוספת אני מבקש לדבר עם המנכ"ל...לפתע "הטלוויזיה מוכנה" וכנראה אקבל אותה תוך 48 שעות.
אני מתזכר כי מדובר על התקנה על הקיר ומבקש שיגיעו 2 נציגים, זה פשוט בלתי אפשרי לבצע זאת לבד, אך ביום שישי האחרון...בצהריים , אני מקבל טלפון מהטכנאי של ניופאן בו הוא מבשר לי כי הוא בדרך, אני מנסה להבין האם מגיעים שניים כמתבקש, ונאמר לי בפרוש, לא!
טלפון נוסף לשירות אך במקום להתנצל כי נשלח טכנאי אחד, הנציגה משכנעת אותי כי ניתן להתקין פלסמה במשקל כ-40 קילו על זורע לקיר בשתי ידיים.
כמובן שהדבר בלתי אפשרי מה שגורם לי להתפנות מעיסוקי השוליים ביום שישי בצהריים ולשמש כעוזרו הצמוד של טכנאי של ניופאן.
בהגיעו עם הפלסמה אני מבחין בסימנים מדאיגים בחזית ובגב המכשיר, בבדיקה פרטנית אני מוצא סימני הלחמה בחזית המכשיר, מכה ושריטות בפינה הימנית אחורית, סימני דבק בפנל הקדמי בחלק התחתון וכן שריטה (קטנה) בזכוכית.
אני מתריע בפני הטכנאי כי הוחזר לי מוצר פגום וזה מצידו משיב לי כי באפשרותי "לא לקבל את המוצר" ולהתחיל במסע נוסף של עוגמת נפש.
אני בוחר קודם כל לקבל את המוצר ולאחר מכן לדרוש את המגיע לי. טלוויזיה תקינה, שלמה וחדשה כפי שרכשתי, לפני פחות משנה.
לאחר עבודה משותפת, הפלסמה על הקיר, עובדת וכעת אני מתפנה לבקרת נזקים כמפורט לעיל.
כעת אני מנסה להבין הכיצד קיימים פערים כה גדולים בין שטיפת המוח לה אנו נחשפים בכל הזדמנות לבין עוגמת הנפש לא זכיתי?!
אני דורש החלפת המוצר באופן מיידי וכן 3 שנות אחריות מלאה!
בברכה,
ניצן יוגב
המייסדים 2
קרית אונו
054-2275008
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת הטלויזיה בחדשה ואחריות מורחבת ל-3 שנים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתו. מסך הפלזמה שברשותו, הנו מוצר איכותי ומוביל.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
|
תגובה: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 31/1/08, סוכם עמו כי מסך הפלזמה שרכש יוחלף על ידנו במסך פלזמה חדש. |
פתרון: |
|
|