פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה מספר 27927 מיום 27.1.8 לאחר תגובת ניופאן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תגובת ניופאן מוזרה אך צפויה, הם נתפסים לפסיקים ועליהם מגיבים ומציגים תשובה שכביכול מקובלת על הלקוח, ומבלי להתייחס לתלונה האמיתית ולפתרון שבו אני הלקוח אהיה מרוצה.
ראשית איך הם לא מתביישים להציע לתקן את ה lcd אחרי שנטלי בלילטי מנהלת המעבדה פנתה אליי ואמרה שלא ניתן לתקן אותו והוא מושבת( וזאת לאחר מספר פעמים שניסו לתקן במעבדה והתקלות חזרו). אז איך אפשר להאמין להם ? ובנוסף התגובה של ניופאן לתלונתי מתבססת על שיחה טלפונית שנערכה עוד לפני הגשת התלונה,(וזה אומר שלא היה פתרון אמיתי ומקובל , אחרת לא הייתי מגיש תלונה זאת) וגם לא עלתה מצידם שום הצעה לתקן את הlcd כפי שנאמר בתגובתם,אלא שאמרתי בהתרסה ולא כבחירה לגבי תקונו. אך אותה שיחה ב 13.1.08 שהתנהלה כמו בשוק היה ויכוח על רצוני לקבל חזרה את כספי וגם נשאלתי באיזה סכום אסכים להגיע עם ניופאן לפתרון , אך לא הגענו לשום הסכמה והשיחה נסתיימה בכעס וללא שום פתרון שנבחר.אי לכך איבדתי את אמוני בניופאן וכפי שציינתי בתלונתי הפתרון היחידי שנותר הוא לקבל לפחות את הסכום ששילמתי בעת הרכישה. ובכדי למנוע אי הבנה גם אם ניופאן ינסו להציג פתרון שהוצג לי והסכמתי לקבל את הצעתם מבחינתי לא קיימת שום הצעה שמהווה פיתרון הולם למכשיר המושבת כבר למעלה מחודשיים.
עוגמת נפש,ימי עבודה סוג הנזק :
את הפיתרון שציינתי בתלונתי הראשונה וזאת ההמשך, ושלא ישתמשו בתוכן של שיחות קודמות בכדי להתחמק ממתן פתרון שמקובל עליי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בעקבות פנייתו החוזרת של הלקוח לאתר תלונה, נמסרו לו מס' חלופות נוספות לבחירתו. תגובה:
בהתאם לבקשת הלקוח, שלחנו לו ביום 7/2/08 את תשובתנו, כפי שנמסרה לו בע"פ, באמצעות מכתב.
אנו ממתינים לתשובת הלקוח להצעותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה