פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות שיקרי ולקוי והתנערות ממתן השרות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון דיזיין בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי בחנות בראש"לצ קומקום מסוג "קרופס" מדגם EK-17908343בעלות של קרוב ל - 400 ש"ח. הקומקום התקלקל בכך שהטרמוסטט לא הפסיק את רתיחת המים שרתחו כל הזמן, ניגשתי לסניף בר"ג ומסרתי את הקומקום לתיקון, קריאת שרות 908343 ושילמתי 95 ש"ח עבור בדיקה. כעבור יומיים צילצלה אלי בחורה בשם קטי ומסרה לי כי הטרמוסטט הלך וכי התיקון יעלה 200 ש"ח, נתתי אישור לתיקון, למחרת צילצלה קטי ומסרה שאין חלק במלאי, אמרתי לה כי הם חייבים להחזיק חלקים במלאים וזו הבעיה שלהם ואני מבקש קומקום חלופי, קטי טענה שתבדוק איזה הנחה אוכל לקבל עבור רכישת קומקום חדש כזה שמחירו הוא 536 ש"ח, במשך למעלה משבוע ימים לא צלצלה קטי וכשאני טילפנתי אליה היא טענה כי הבת שלה היתה חולה ולכן לא טילפנה וכי התיקון עולה עכשיו 591 ש"ח, נדהמתי הרי קומקום חדש עולה 536 ש"ח, מסרתי לקטי כי אינני מעוניין בתיקון הקומקום בסכום הזה וכי נראה לי שהסכום שקבעו הוא כדי להוריד אותי מתיקון הקומקום שהם מחוייבים להחזיק עבורו חלקי חילוף, למחרת צלצלה אלי קטי ומסרה שהיא דיברה עם מנהל המותג בחורה בשם ימית וכי הם מוכנים למכור לי קומקום במחיר של 428 ש"ח. האם זו רמת השרות של יבואן גדול שכנראה החליט לצמצם את מלאי החלפים שלו כדי לחסוך, עד כמה שאני יודע ניתן גם לפרק חלק מקומקום חדש כדי לתת שרות חבל לקנות בניופאן במחיר גבוה כדי לקבל שרות ואחריות ומיסתבר שהשרות שלהם היחס ללקוח וצורת הדיבור הם מהנמוכים שקיימים, החלטתי להשאיר את הקומקום בניופאן ללא התיקון אני מאוד מקווה שלפחות את 95 ש"ח ששילמתי להם הם יהיו מספיק הוגנים בכדי להשיב לי אותם.
כספי סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהתקלה שאירעה במוצר.
בשיתחנו הטלפונית עם הלקוח מיום 31/3/08 נמסר לו כי עלות תיקון המוצר גבוהה יחסית, בהשוואה למחיר המוצר.
תגובה:
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן שמחנו להציע לו לרכוש קומקום חדש מבית ניופאן, במחיר מוזל ואטרקטיבי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה