פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בסטאנדרט אחר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הנביא זכריה 18/26 אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
נתקלתי בבעייה במכונת כביסה שנרכשה מניפאן לפני כ 3 שנים.
המכונה שבקה חיים.
פניתי לחברת ניופאן והסבתי את תשומת ליבם שיתכן שמדובר בפגם בייצור.
חברת ניופאן שלחה טכנאי שביושר רב בדק את המכונה ואכן קבע שקיימת סבירות שהפגם במכונה החל עוד בשלב הייצור.
חברת ניופאן לקחה על עצמה אחריות לתקלה , פירקה כמחצית מהמכונה שנלקחו לתיקון במעבדות החברה . להזכירכם מדובר על מכונה בת יותר משלוש שנים.
לאחר שני ניסיונות תיקון שעלו בתוהו החליט מנהל השירות באשדוד ביחד עם הטכנאי הבכיר גיל ביטאן להחליף את מכונת הכביסה בחדשה.
הייתי ועודני המום. היתכן שחברת ניופאן מכניסה סטנדרטים חדשים בנושא שירות.
כל הכבוד לחברת ניופאן. עם שירות , אמינות, יושר מקצועיות כזו לא נותר אלא להצדיע לכם. וכולי תקוה שזו הסנונית הראשונה לשירות מעולם אחר.
עלו והצליחו לכם חברת ניופאו. יישר כוח.
בברכה
אברהם

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה