פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותלקוחות- חברת ניופאן - בעיה שלא מטפלת כבר חודשים! נושא התלונה:
אמיר מרים שם/כינוי:
‏שבת ‏27 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוזונסקי 14, ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את מורת רוחי על ההתנהלות של נציגי השירות של חברת "ניופאן" ביחס לתלונתי. השתלשלות המקרה: בתאריך 27.10.07 רכשתי תנור מדגם DELONGI 90NDS970 מחנות "שקם". מספר הזמנה: 121981533. לאחר כ- 4 חודשי שימוש התנפצה שימשת התנור כתוצאה משימוש ולא מנזק. מאז, אין באפשרותי להשתמש בתנור. פניתי במיידית לשקם ולחברת "ניופאן" בכדי שיטפלו בדיווח במהירות ומאז ועד היום אני בטרטורים חוזרים ונשנים ומקבלת מענה לא מקצועי בנוסח "יש להמתין, אין כרגע במלאי". עקב התקלה בתינור, נגרמה לי עגמת נפש רבה. אין באפשרותי להשתמש בתנור כלל וכלל ונאלצתי להתארח בחג, במקום לארח את בתי שזה עתה נישאה. נדהמתי לגלות שירות ירוד מחברה אשר חרטה על דגלה את סמל השירות. בתקופה בה חברות הבינו כי SERVICES זה מוצר ועליו גם שילמתי, מקבלת ממני "ניופאן" ציון נכשל בקטגוריית השירות!!! איני יודעת מדע בחרה חברת "ניופאן" להתייחס ללקוחה טובה ונאמנה כעל "עסקה חד פעמית" ולא בחרה להמשיך ולשמר אותי כלקוחה לשנים רבות, כפי שהייתי עד עתה. בפנייתי זו אליכם, מצפה אני לשינוי קיצוני בהתייחסותכם בנוגע לתלונתי, לטיפול בבעייתי ולפיצוי הולם! אני דורשת להחליף את התנור הקיים ברשותי לאלתר! בתקווה כי תקופה שלילית זו תימחק מהזיכרון הקולקטיבי של משפחתי.
בזבוז זמן יקר + אי שימוש בתנור חדש סוג הנזק :
תנור חדש לאלתר!!!!! פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתה. התנור שברשות הלקוחה, הנו מוצר איכותי ומוביל.
אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
ברצוני לציין, שעם רכישת התנור מבית ניופאן, הענקנו ללקוחה אחריות רחבה, בכדי להבטיח לה הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
הנאתה של הלקוחה מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן תיאמנו עמה מועד להתקנת זכוכית דלת חדשה, ללא כל תשלום מצדה, ליום 16/5/08, והענקנו לה 6 חודשי אחריות נוספים למוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה