פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך ירוד-נחות, ושירות מהתל ומאכזב בטירוף נושא התלונה:
אשל איתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מסך שנקנה ב-06/2007 בטרקלין חשמל ופעל מעט, התקלקל כעבור 8 חודשים. המסך לכאורה תוקן, והתקלקל בשנית, כעבור 3 חודשים. ב-11 חודשים התקלקל המסך פעמיים. בשתי הפעמים, הצענו להמיר/להחליף מסך פגום ומאכזב זה, במסך אחר משל ניופאן עם תוספת תשלום מצידנו, אם יהיה צורך בזה. עד כה, נדחינו ונהדפנו, וקיבלנו מסר שעלינו להישאר תקועים עם המסך, עד שכנראה תיגמר אחריותה של ניופאן, על המוצר האיום שמכרה לנו.
בזבוז זמן ואנרגיות סוג הנזק :
1. שירות ראוי . 2. להחליף/להמיר מסך, עם תשלום הפער על ידנו, במידה ויהיה. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
המוצר שברשות הלקוח טופל לראשונה במעבדתנו ביום 30/1/08, ובמהלכו הוחלף כרטיס במוצר. עם קבלת פנייתו הנוספת של הלקוח, נבדק המכשיר והורץ מס' ימים במעבדתנו המרכזית, ונמצא תקין לחלוטין. תגובה:
בשיחה טלפונית בין המנהל הטכני הארצי בחברתנו, לבין רעייתו של הלקוח, הוצע לערוך בדיקה של החשמל בביתם, ובמקרה והתקלה תופיע שוב, אנו נשלח טכנאי בכיר לבדיקת המוצר בביתם.
חשוב לציין, שללקוח אחריות מורחבת עבור המוצר, עד ליום 31/5/09.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה