פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוזינסקי 14 ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2008 רכשתי פלסמה 42 של פיילוט, המשווק "מילר אלקטרוניקה.
עם הרכבת הטלויזיה, הבחנתי בשיבושים והפרעות בהשפעת השלטים השייכים למכשירים בסביבת הטלויזיה (מגבר, ממיר וכו..), לאחר יום באופן פתאומי בעת צפייה כל 10 דקות היה מופיע למשך דקה וחצי הסקלה של הווליום ונעלמת מעצמה- ללא התערבות אדם!!!, פניתי למשווק ותוך יומים הוחלף המוצר בטלויזיה פיילוט אחרת.

התקנתי את הטלוייזה ומאז היא תלוייה על הקיר, ברצוני לציין כי בעיית השלטים עדיין הייתה, בכדי לעבוד עם השלטים היה צורך להתקרב ממש למכשיר בכדי שתהה השפעה.

בכל זמן שהטלויזיה פעלה נשמע רעש חזק של המאווררים כל שכן הייתה מפיצה חום נוראי עד כדי כך שהקשה על פעילות המזגן בסלון, פשוט אי אפשר היה להתקרב ולגעת בה!!

בתאריך 10/07/2008 הדלקתי את הטלויזיה בשעה 12:00 לערך, בשעה 15:30 לערך תוך עדי צפייה נשמע מהמכשיר רעש הדומה לפיצוץ ולפתע המסך השחיר.
נסתי להדליק את הטלויזיה אך לשוא הנורות בקרה דלקו אך נשמע רעש צורם ולא נראתה תמונה.

כאשר כביתי אותה הבחנתי בבקע באורך של כ - 10 ס"מ בפינה ימנית עליונה במסך.

מידהתקשרתי מיד לשירות ניופאן, תיארתי את המקרה ונקבע לי טכנאי ליום א
(13/07/08)
הגיע הטכנאי בדק את הטלויזיה ואמר יצרו אתך קשר...היום / מחר..

היום 14/07 התקשרו אלי מניופאן ומסרו לי כי אינם רואים עצמם אחראים, הטכנאי קבע שקיים בדק במסך הפנימי וזה לא במסגרת האחריות, מבחינתם הטלויזיה לא ניתנת לתיקון ובטח לא להחלפה.

שוחחתי טלפונית עם הילה שהזדהתה כמנהלת וגם היא עמדה לעל דעתה כי האחריות אינה מכסה שבר מסוג זה, המשכתי לציין כי המוצר לא קיבל מכה שכן אין בו גם סימנים חיצוניים לכך, זה פשוט קרה תוך כדי צפייה, הוספתי עוד כי לדעתי זה כתוצאה מרמת החום הגבוהה שמפיצה הטלויזיה.

לצערי טענותי לא התקבלו שכן, נתקלתי בסירוב והתעלמות מוחלטת מנסיבות המקרה, המישפט "לצערי שבר/סדק אינם במסגרת האחריות" חזר על עצמו באופן מונוטוני, מבחינתה המוצר קיבל מכה ואף הועלתה טענה מגוחחת " אולי מישהו לחץ עליה"

באמת ובתמים המוצר לא נפגע , לא קיבל מכה ולא נגרם ע"י מגע כזה או אחר, כל פשעי" הוא שצפיתי בה.. לא יתכן שמוצר בעלות של כ 4000 ש"ח יזרק לפח לאחר חצי שנה מרכישתו.!!!
אחריות ניופאן שבאמינותה היוותה שיקול מרכזי ברכישת המוצר הזה ועוד שני LCD 32 של הייר.


במהלך השיחה עם הילה נטען כי היא מבינה לליבי"... ובאפשרותי לפנות לארכאות וחברת ניופאן תדע להתמודד עם קביעתה זו"..

לדעתי המוצר כלעצמו הינו מוצר ברמה ירודה מאד, אינו מעלה את קרנה של חברת ניופאן הגדולה והאמינה", בנוסף לכך ההתעלמות המוחלטת וחוסר לקיחת אחריות מצד החברה מעמיד אותי לבד במערכה תוך הפסד של 4000 ש"ח בחצי שנה!!!!!

אין בכוונתי לשקוט מאחר ואני בטוח בצדקתי ומאמין באמת שלי, לא יתכן כי ההצמדות לכתוב בכתב האחריות (אשר נתון לפרשנות) יעלה על העובדות והאמת כפי שתואר.
ברצוני שוב להדגיש המוצר לא נפגע שכן גם לא נראה בחיצוניותו סימן לכך, הבקע הינו במסך הפנימי.

צר לי כי עלי להפנות משאבים ובכוונתי וזמן בכדי להוכיח את צדקתי בכל דרך מקום ופולמוס, מול חברת ניופאן הידועה.
לציין כי בנתיים במקום הפיילוט קיימת טלויזיה זמנית פשוטה ואין שום בעיית קליטת שלטים כפי שתואר, הבעייה נעלמה.

הילה, אנא השכילי להבין כי על בעלי תפקידים ברמתך החובה להפעיל שיקול דעת ולהתייחס פעמים גם לשטח הצבוע באפור, אם אין לך מנדט לכך אנא העבירי לגורם מוסמך, יתכן שבמקרים מסויימים כישורי יחסי ציבור אינם די הצורך.

כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
לאחר כ-5 חודשים ממועד הרכישה נתקבלה לראשונה בחברתנו פנייתו של הלקוח בעניין שבר במסך. בביקור טכנאי שלנו מיום 13/7/08 אכן נצפה שבר במסך.
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוח הוסבר לו שהאחריות למוצר אינה חלה במקרה של שבר. חשוב לציין, שמנסיוננו המקצועי, לא קיימת כל סבירות לשבר במוצר כתוצאה מרמת החום של המוצר, כפי שציין הלקוח.
תגובה:
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן הצענו לו לרכוש מוצר חדש במחיר מוזל ואטרקטיבי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה