פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות היצרן לתיקון/החלפת מכשיר הטלוויזיה ולשביעות רצון מלאה של הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 1/1/08 רכשתי טלויזיה חדשה וקיבלתי תעודת אחריות לשנה של ניופאן,כבר לאחר חודש חודשיים התברר לי שיש בה תקלה בסורק התדרים שכלל לא עובד.הזמנתי טכנאי פעם ראשונה שהגיע כשלא הייתי בבית,הטכנאי אמר לאישתי שבסך הכל החיבור לוידאו לא היה תקין סידר את החיבורים והחוטים והלך.לאחר כמה ימים התקינו אצלי כבלים וטכנאי הכבלים אמר לי שהטלויזיה לא תקינה ושהממיר והוידאו מחפים בעצם על התקלה שיש בטלויזיה. כשהבנתי שהטכנאי בכלל לא טיפל בתקלה אלא רק 'עקף' אותה ושזו בעצם רמאות לשמה,הזמנתי שוב את הטכנאי שתואם לשעות בהן הייתי אמור להיות נוכח בביתי אך משום מה הוא בחר לשקר שוב הפעם והתקשר אליי ואמר ש'תוך רבע שעה הוא מגיע' והגיע לביתי חצי שעה לפני הזמן שקבענו, ושוב במאמצים אדירים דאגתי שאישתי תהיה נוכחת בבית. הפעם, הטכנאי הודה למעשה שיש תקלה ושצריך לקחת את הטלוויזיה לתיקון שישאיר את משפחתי ללא טלויזיה למשך '5 ימי עבודה' כלשונו. דרשתי שישאיר לי טלוויזיה חליפית והוא אמר שאין לו בכלל דבר כזה וגם שאם התיקון יימשך יותר מ 5 ימים אז כן יגיעו אלינו עם טלוויזיה חליפית. ואם אנחנו לא נאפשר לו לקחת אותה באותו רגע אז זה כבר יעלה לנו 160 ש"ח אם נקרא לו שוב כדי לקחת אותה. אציין, שאני מפסיד פעמיים גם כי אין לי טלווזיה לאותם ימים וגם כי עשיתי מנוי לכבלים ואני בכלל לא אהנה ממנו בלי טלויזיה. כשהטכנאי לחץ עלינו להחליט מה ברצוננו לעשות החלטנו לא לתת לו את הטלוויזיה. שאלתי היא,האם יש חובה כלשהיא על ניופאן לספק לי טלוויזיה חליפית,ואולי בכלל להחליף לי אותה בחדשה במקרה כזה כי כלל ידוע הוא שאם אתה מתחיל עם מוצר עם תקלה אתה לא יודע איפה זה ייגמר?עוד נודע לי כי גם לגבי לקיחת המכשיר לתיקון החוק קובע כי הוא יתוקן תוך 3 ימי עבודה ולא 5 כפי שהטכנאי טעה/שיקר לי.
ולסיום:בריפרוף בכמות התלונות באתר לגבי ההתנהלות של חברת ניופאן מסתבר שאני לא היחיד+אני מציע למי שחוזר אליי להיכנס לאתר של חברת ניופאן ולראות מה הם מתחייבים כלפי הלקוח מבחינת השירות שהם נותנים לו.
הטכנאי גם הוסיף ואמר שאין אצלהם בחברה דבר כזה של טלוויזיה חליפית למשך התיקון ואני מפנה אתכם לתלונות של הגולשים כאן באתר ולתשובת קשל"ח ללקוח שאם ירצה יוכל לבחור באחת האופציות שניתנו לו שאחת מהן כוללת טלוויזיה חליפית...
עלבון,כספי, סוג הנזק :
החלפת הטלוויזיה בחדשה(עדיף)/תיקון והשארת מכשיר חלופי+פיצוי על התנהלות השרות ושירות לקוי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
מכשיר הטלוויזיה שברשות הלקוח, הנו מוצר איכותי ומוביל.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית. ברצוני לציין, שעם רכישת מכשיר הטלוויזיה מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח לו הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
אנו נספק ללקוח מכשיר טלוויזיה חלופי, שישמש אותו בעת תיקון המוצר במעבדה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה