|
|
|
|
|
|
שירות לטלביזיה חדשה |
נושא התלונה: |
לנדזין אסף |
שם/כינוי: |
יום ראשון 16 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי טלביזיה חדשה במחסני חשמל והיא היתה מקולקלת מהיום הראשון. לאחר ביקור של 3 תכנאים משירות ניופן הטלביזיה עדיין מקולקלת, אני מצפה שכאשר טלביזיה חדשה מגיע מקולקלת שיחליפו אותה ולא ימשכו אותי חודש ימים עם טלביזיה חדשה מקולקלת.
הטלביזיה מדגם גרונדיג 34"
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחליף את הטלביזיה ע"י שליח מתאם הספק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
הצטערנו ללמוד על הקלקול שחל מכשיר הטלוויזיה, ועל חוסר הנעימות נגרמה ללקוח. |
תגובה: |
המכשיר הוחלף, על ידי מוביל מטעמנו, ביום 21/11/05 במכשיר טלוויזיה חדש.
אנו מאחלים ללקוח הנאה מרבית מהמוצר. |
פתרון: |
|
|
|