פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר חדש פגום נושא התלונה:
אליה ליאור שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/12/2007 רכשנו כריים גז מסוג "דלונגי"
את הכניסה לבית עיקבו לנו בעלי מקצוע ולכן המוצר היה סגור עד לפני חודש
(המוצר נפתח לצורך מדידתו לשיש במטבח)
הזמנו טכנאי של ניופאן לצורך התקנתו וקבלת תעודת אחריות הטכנאי הבחין כי 2 ברזים אינם עובדים וקבע שצריך להחליף מצתים בכריים.
לא הסכמנו כמובן כי המוצר חדש לבסוף שיכנעו אותנו שהתיקון הוא פעוט ומהיר.
אחרי שבוע בערך החליפו לנו את המצתים אך ראו איזה פלא המוצר לא פועל.

הטכנאי המליץ להחליף מוצר לחדש כי יש דפקט במוצר ניופאן התנערו ורצו לתקן
עכשיו צריך להחליף את הברזים בכריים.
נמאס לנו להמתין לטכנאי הייתה פעם שאיחר ולא הגיע כי יצאנו מהבית.

מענים אותנו מטרטרים אותנו מזלזלים ואני מאוכזב מהשיירות
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את המוצר לחדש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה