פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר מיקרוגל שלא תוקן והוחזר חבול ושבור עוד יותר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/9/2007 רכשנו מכשיר מיקרוגל דגם GMO-34CS מבית ייצרן GRUNDIG (להלן 'המכשיר') ברשת חנויות א.ל.מ, סניף אשדוד. תמורת המכשיר שולם סכום בסך 1460 ש"ח.
שיקול עיקרי ברכישת מכשיר זה הוא שהמכשיר יכול לתת מענה הולם למספר מכשירים במטבח כגון: מיקרוגל,תנור אפייה ובישול. מתוך שיקול זה מכשיר היווה מכשיר בישול עיקרי להכנת אוכל בבית.
בתאריך 4/7/2008, פחות משנה מיום רכישתו, הפסיק המכשיר לחמם. כתוצאה מכך מסרנו את המכשיר לתיקון במעבדת שירות בסניף אשקלון. מכשיר הוחזר בתאריך 16/7/2008.
בתאריך 21/9/2008, חודשיים בלבד מיום קבלתו מתיקון, המכשיר התקלקל שוב פעם עם אותה התקלה. המכשיר נמסר לתיקון בתאריך 22/9/08 במעבדת שירות באשקלון ונמסר לאחר תיקון בתאריך 8/10/2008. בין התאריכים הנ"ל היה חג ראש השנה ונגרמה אי נוחות רבה כיוון שאין בבית מכשיר מיקרוגל ותנור בישול נוסף.
כאשר נפתחה אריזה של מכשיר לאחר תיקון לתדהמתנו גילינו סימני חבלה חמורים ושריטות רבות על גבי המכסים חיצוניים. כמו כן רגלי המכשיר היו שבורות כך שלא ניתן להעמידו בצורה ישרה. הדבר החמור ביותר בנוסף לכל האמור הוא שהמכשיר כלל לא עובד!
כאשר המכשיר היה ברשותינו הקפדנו על תחזוקתו השוטפת בצורה הטובה ביותר: השתמשנו במכסה מיוחד בזמן הבישול, הקפדנו על ניקיון פנים וחוץ של המכשיר וזאת על פי הוראות. המיקרוגל היה תמיד נקי ומצוחצח ללא אף שריטה עליו.
אין מילים לתאר את האכזבה שלנו הן מהמכשיר אשר מתקלקל שוב ושוב ובמיוחד משירות תיקון ושירות הלקוחות. מעבדת שירות בסניף אשקלון נראית כמו מחסן מוזנח שלא נעים להיכנס אליו, שלא נציין את העובדה שמכשירי החשמל זרוקים על הרצפה גם מחוץ למבנה המעבדה.
מדובר במכשיר ששילמנו עבורו במיטב כספינו אשר היה אמור לשמש אותנו תקופה ארוכה, אך הוא אינו עונה על הצרכים שלנו עקב תקלות טכניות חוזרות. פניותנו למוקד שירות לקוחות למצוא פיתרון מהיר, איכותי ומתחשב לא נענו כלל.
אין אנו רוצים למסור את המכשיר לתיקון נוסף , יש גבול לסבל ועוגמת נפש שניתן לגרום לנו. אנחנו לא מוכנים להחזיק במוצר לא תקין שעכשיו גם פגום וחבול מבחינה חיצונית.
אנו דורשים זיכוי כספי מלא לשווי המכשיר כדי לקנות מכשיר דומה מחברה אחרת שיעבוד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה