פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר LCD מסך נושא התלונה:
זנזורי אלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 12/10/08 הודעתי לשרות ניופאן על תקלת מסך במכשיר
הגיעה טכנאי וקבע בדיאגנוזה שלו כי המסך גמור
לאחר דין ודברים הוחלט ע"י הטכנאי לקחת לבדיקה את המכשיר
והוחלט כי המסך גמור
נימסר מקשרי לקוחות מאודליה שהם יחליפו או יתקנו את המסך
מכשיר של 14 חודשים לא צריך להגיע למצב כזה
יתכן שיש פגם ביצור או לחילופין מכשיר ישן /משומש
אני הבהרתי לאודליה שאנני מעונין בשום תיקון או החלפת מסך אלה רק בהחלפת מכשיר בלבד
תשובתם ממש משפילה היות וזו חברה שמצהירה על שרות VIP
והמכישר נירכש במחיר מירבי של 15000 ש"ח
אני לא מקבל מצב של תיקון רק החלפה בלבד
עלבון סוג הנזק :
החלפת מכשיר לאלתר או החזרת סכום הרכישה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהתקלה שחלה במוצר.
טלוויזיית ה-LCD שרכש, הנה מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
ברצוני לציין, שעם רכישת טלוויזיית ה-LCD מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח לו הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
לאור בקשתו של הלקוח שלא לתקן את המוצר, סוכם איתו לבסוף על שידרוג המוצר, לשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה