פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצויי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מחשב נייד באתר קניות בתאריך 29.9.08 ובאישור ההזמנה היה כתוב שהמוצר מגיע ללקוח תוך 5 ימי עסקים. לאחר שבועיים יצרו איתי קשר לקביעת יום ושעה לקבלת המוצר ולבחירת צבע. לאחר שבוע יצרו שוב קשר לגבי הצבע של המוצר שלא נמצא במלאי ונדרש ממני לבחור צבע אחר.גם בתאריך שנקבע השליח לא הגיע ולא יצרו איתי קשר. במזל טוב קיבלתי את המוצר בתאריך 2.11.08 . כמובן, שבכל פעם שהשליח לא הגיע לא ייצרו איתי שום קשר ואני הפסדתי ימי עבודה ובזבזתי זמן מיותר וחשוב בהמתנה לשליח.
חשוב לי לציין שאני סטודנטית וההחלטה שלי לרכוש את מוצר זה מפני שהוא מאוד מאוד ייעיל וחיוני בשבילי ללימודים.הקנייה נעשתה לפני תחילת שנת הלימודים כדי להתכונן לקראתה ולהגיע מוכנה ליום הראשון ללימודים. לאחר שקיבלתי את המחשב יצרתי קשר עם השירות הלקוחות כדי לדרוש פיצוי על עוגמת נפש שנגרם לי ובמיוחד על הבזבוז הזמן להמתנת השליח.
נאמר לי שמנהלת השיווק תיצור איתי קשר אך, דבר זה לא קרה. אני עדיין ממשיכה להתקשר ולדרוש שיחזרו אליי.
עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתה.
המחשב הנייד שהזמינה, סופק לביתה ביום 3/11/08, באמצעות מוביל של חברתנו.
תגובה:
הנאתה של הלקוחה מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן החלטנו לזכות אותה בעלות דמי המשלוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה