פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון חוזר בפלזמה נושא התלונה:
שדר קובי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

מכשיר פלזמה WP66 42" תקלה חוזרת

הנני פונה אליכם בעקבות שיחתי מיום שני 10-11-08 עם אודליה מניופאן

לאחר ביקור טכנאי בבתי לראות תקלה של מסך וסאונד נאמר ע"י כי יש לבצע תיקון והחלפת כרטיסים בפלזמה

נאמר לו כי עבודה זו בוצעה לפני כשנה וחודשים וכל החלקים הפנמים של הפלזמה הוחלפו למעט המסך והמסגרת.

ובשחתי עם אודליה נאמר לה תוכן השיחה עם הטכנאי והיא יודעת זאת

אנני מעונין בתיקון חוזר על אותה בעיה ובפרט שמוצר זה בהיותו חדש לחלוטין , ויש לציין שנרכש במחיר מרבי של 16,500 ₪ , נעשו בו דברים יותר מדי מוגזמים לתיקון

שבכל מקום או חברה אחראית למוצריה לא הייה נעשה דבר זה ובידיעה שתקלה זו עלולה לחזור

זה ממש לא תקין לקבל תירוץ של נתקן שוב ובפרט שמוצר זה לא היה צריך לעבור בכלל תיקון כזה מורכב ,אלה להחליפו

היות שבזמנו נאמר לי כי יש אחריות נוספת הסכמתי אך למעשה זו טעות וחוסר אמינות מצד ניופאן לבצע מהלך כזה היות ןהמוצר היה פגום מראש
למעשה לא נעשה כלום הכל חזר והוליכו אותי שולל בפיתרון זמני
אודה לכם ליטיפולכם




.

עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
החלפה או פיצוי כספי לתמורה ששולמה דאז פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהתקלה שחלה במוצר.
מסך הפלזמה שברשותו, הנו מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
ברצוני לציין, שעם רכישת מסך הפלזמה מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח לו הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן נשמח לטפל במוצר מתוקף האחריות המורחבת שברשותו,ולמען "השקט הנפשי", שמחנו להעניק לו 12 חודשי אחריות נוספים למוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה