פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!! ואי חזרה ללקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוואלה מחשב נייד אולטרא נייד- קטן של אייסר- שוחחתי עם ניופאן מס' רב של פעמים ומניתי את תלונותי לא קיבלתי אף מענה אליהן- וכשהובטח לי שיחזור אלי מנהל- מבלי שאני ביקשתי -(בפנייתי האחרונה) גם זה לא קרה. המקרה הוא שרכשתי ב25 לספטמבר מחשב נייד מסוג ACER ONE שאותו ניופאן מייבאים- מיד עם קבלתו התחילו הבעיות באינטרנט האלחוטי שלו- כל פניה לשירות שאיתה המתנתי 20 דקות כל פעם- הבטיחו "תשאיר לי פרטים יחזור אליך טכנאי" זה לא קרה פניתי שוב, עדיין לא קרה- פניתי בשלישית עמדתי על כך שאועבר מיד לטכנאי ואני לא מנתק את השיחה- אכן הועברתי- לטכנאי בשם אלי- שגם הוא לא ידע לתת מענה לבעית האינטרנט האלחוטי- הציע שאאתחל את מערכת ההפעלה ואמחק את המחשב כולו גם זה לא עזר!!!! לבסוף- לאחר שהמחשב אצלי פחות מ 14 יום, הציע לשלוח אותו למעבדה- משלא הסכמתי הובטח אלי שיחזור אלי מנהל וזה לא קרה!!! חיפשתי באינטרנט פתרון לבעיה ומצאתי שלא רק אני אלא קונים רבים ברחבי העולם חווים את הבעיה הזו במחשב שייתכן וניופאן לא מכירים אותה.... לבסוף הצלחתי להוריד למחשב התקנה מחודשת של ההתקן אינטרנט אלחוטי- ונראה כי התגברתי על הבעיה (מקווה).. בנוסף לכל עוגמת הנפש שנגרמה עם הפניות הרבות לניופאן- פניתי שוב לפני מס' ימים ב 13 לנובמבר- בבירור לגבי הרחבת האחריות של המחשב- גם שם הגעתי למוקד להשארת הודעות והבטיחו לי שיחזרו אלי עד שעה 17 באותו היום (כמובן שלא קרה לא האמנתי שיקרה)הפנייה בנושא האחריות היתה משום שכשרכשתי את המחשב ושאלתי אם אני יכול להאריך את האחריות נמסר לי ע"י ניופאן כי לא ניתן להרחיב אחריות-התאכזבתי, שבתי ובדקתי לאחר כחודש באתר האינטרנט בו קניתי- וואלה- הבחנתי כי בתוספת תשלום של 199 ש"ח ניתן להרחיב ל 3 שנים!!! מה יהיה עם השירות הקלוקל והלא מקצועי של ניופאן!!! קניתי מהם ולא מספק אחר של מחשב דומה ואף טוב יותר בגלל האחריות והשירות- והתאכזבתי רבות!!!! מס ' הזמנה בואלה 1494199 מצפה לתגובה הגיונית ופיצוי ראוי.
זמן רב מאוד שנגל ממני!!! מחיקת מחשב ללא כל סיבה!!!! סוג הנזק :
להרחיב לי את אחריות המחשב ללא עלות כפיצוי- וכמובן לשלוח לי את אותה אחריות בכתב- כי אני כבר לא מאמין!!!! פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת במכתבו. תגובה:
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן שמחנו להעניק לו הנחה מיוחדת לרכישת הרחבת האחריות, למחשב הנייד שברשותו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה