פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ויחס לא הולם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
תואמה לי הובלה ליום 25.11.08 לשעות 10-15. אני, אוסנת, מאמנת כושר אישי במקצועי, ביטלתי את כל השיעורים לזמן המדובר והמתנתי בביתי כאשר ההספקה הנה ליעד שונה. בשעה 10:30 יצר קשר המוביל והודיע כי הוא מגיע ליעד עוד 40 דקות. שמתי פעמי למקום יצרתי עמו קשר להנחיות סופיות ונמסר לי כי הוא "תקוע" עם המשאית ולא יוכל להגיע בשעה הקרובה. בינתיים יצרה עימי קשר רויטל, ממוקד ההובלות הסבירה המצב. נמסר כי עליהם לעמוד בשעות הנקובות שצוינו אחרת עליהן לשאת בקנס. רויטל ציינה כי לא אשמתה שהנהג "תקוע" ולכן הוא יוכל להגיע בשעות הערב. בתגובה לשעות שאינן מתאימות לי לאור שינויים שבצעתי בסידור העבודה שלי נמסר כי אכן גורם חיצוני אך עליהם כחברה מכובדת לדאוג למשאית חלופית ועדיין לעמוד במועד שהנו בסדר גודל של 5 שעות. כאשר בקשתי מועד התקנה ליום המחר עם זמן המתנה של שעה בלבד נמסר כי לא ניתן לעמוד בדרישה שלי, כאשר בקשתי לשוחח עם אחראי מסרה רויטל כי היא האחראית. לאחר שלא הגענו להבנה והסכמה נמסר כי יחזור אלי מנהל מחלקת ההובלות. השכר השעתי שלי עומד על 150 ש"ח, ביצעתי שינויים וביטולים של שיעורים לאור מועד שנקבע, אין לי עודף זמן להמתנה לא לשיחה עם מנהל שלא נמצא, לא למובילים למרות ועל אף הצער בתקלה במשאית, לכן אני עובדת עם חברה מוכרת שצריכה דבר ראשון לספק משאיות תקינות ולא עם בעיות ברקסים מה שמאוד לא בטיחותי ובנוסף אמורה לעמוד במועד שתואם
כספי סוג הנזק :
תשלום בגין הפסד שכר, ניתן להוכיח בקבלות פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה