פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך lcd פיילוט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ושלושה חודשים רכשנו מסך lcd של פיילט.לאחר כשלושה חודשים מערכת השמע נשרפה,לאחר טרטורים רבים הוחלט להחליף לנו מכשיר,הסתבר שגם מכשיר זה אינו תקין ומלכתחילה הופיעה נקודה ירוקה על המסך.לאחר כעשרה חודשים תמונת הטלויזיה שוב ושוב ויש צורך לכבות ולהדליק מחדש בכדי שהתמונה תחזור.פנינו לחברת ניופאן שהפנתה אותנו לחברת הכבלים בטענה שהתקלה נבעה מהלווין.הגיע טכנאי של חברת "יס" ולאחר בדיקה מעמיקה שלל טענה זו.פנינו שוב לחברת ניופאן,הסברנו את הבעיה שוב והנציגה טענה שאין אחריות וצריך 170 ש"ח לביקור טכנאי,והסכמנו.הגיע הטכנאי של חברת "ניופאן",לא בדק את הטלויזיה וטען שהוא לא יכול לתקן ויש לקחת למעבדה ודרש תשלום נוסך בסך 240 שקלים חדשים על פינוי הטלויזיה למעבדה.היינו המומים מהחוצפה,פנינו לניופאן והודיעו לנו כי אנו חסומים לשרות עקב אי תשלום מופקע זה בסך של 240 שקל +170 שקלים רק על הובלה,כמובן שלא הסכמנו.פנינו לניופאן ובשיא חוצפתם טענו שאנו חסומים לשירות מאחר ולא שילמנו סכום זה.כתבנו מכתב למנכ"ל בו שאלנו היתכן שמוצר לאחר 15 חודשים מאבד גם את מערכת השמע וגם את התמונה?דרשנו את כספנו בחזרה מאחר ואין אנו מסוגלים לצפות בטלויזיה שעליה שילמנו ממיטב כספנו.חזרו אלינו מחברת ניופאן וביקשו שנביא את המכשיר אליהם למעבדה באשדוד.המכשיר "שכב" שבוע ימים במעבדה המרכזית והטכנאים ה"מקצוענים" לא זיהו תקלה במכשירנו.נתבקשתי ע"י נציגת השירות לבוא לאסוף את המכשיר חזרה תוך הבטחה שאם תחזור תקלה זו בשלושת החודשים הקרובים יגיע טכנאי לביתנו "לראות" את התקלה.כמובן שלאחר שעה חזרה התקלה.פנינו שוב לחברת ניופאן שהם כמובן דאגו להזכיר לנו שתיקון התקלה על חשבוננו בהתנשאות ובטענה שאין אחריות על המכשיר.אני שואל שוב ושוב בשיחותיי הרבות עם נציגי חברת ניופאן הייתכן שמכשיר יקר כל כך מאבד בתקופה קצרה גם מסך וגם מערכת שמע?בתאריך 25 לנובמבר נלקחה הטלויזיה למעבדה שוב ועדיין לא מוצאים את התקלה שטכנאי שלהם אישר וראה את התקלה בבית.אני חוזר וטוען מול נציגי החברה כי הדגם וסוג הטלויזיה שרכשתי ממיטב כספי אינו תקין ומבקש לקבל את כספי בחזרה או טלויזיה חלופית.
כספי סוג הנזק :
לקבל את כספי בחזרה או טלויזיה חלופית התנצלות ושיפור השרות פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה